سخنگوی شورای نگهبان؛

فتنه‌گرانی که از قطار انقلاب پیاده شدند، با شعار «آشتی ملی» دنبال دوقطبی سازی هستند

سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر این که قطار انقلاب اسلامی، کسی را پیاده نمی‌کند، تصریح کرد: اما کسانی که با فتنه گری از قطار انقلاب پیاده شدند، امروز با شعار «آشتی ملی» دنبال دوقطبی سازی در آستانه انتخابات هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در همایش سراسری هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری که امروز پنجشنبه پنجم اسفند برگزار شد، گفت: باید سازوکارهای بهتری را برای حسن نظارت بر انتخابات داشته باشیم تا همه مردم با اطمینان بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: حسن نظارت بر انتخابات موجب افزایش اطمینان مردم و در نتیجه افزایش مشارکت در انتخابات می شود.

کدخدایی گفت: شورای نگهبان اساسا از انتخابات الکترونیکی استقبال می کند، اما مقدمه آن ایجاد اطمینان برای عموم مردم نسبت به صحت و سلامت و امنیت انتخابات الکترونیکی است.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اهمیت مشارکت پ‍‍رشور مردم در انتخابات اظهار داشت: برخی ضعف ها می تواند موجب آسیب دیدن مشارکت مردم در انتخابات شود.

کدخدایی در ادامه با تشریح برخی تهدیدات و تحرکات دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: هجمه دشمنان به نهادهایی مختلف نظام اسلامی هیچگاه متوقف نشده است و برای این انتخابات نیز دشمن اقداماتی را آغاز کرده است و سعی دارد بین مردم و نظام القای فاصله کند.

عضو هیات مرکزی نظارت با تأکید بر این که قطار انقلاب اسلامی، کسی را پیاده نمی کند، تصریح کرد: اما کسانی که با فتنه گری از قطار انقلاب پیاده شدند، امروز با شعار «آشتی ملی» دنبال دوقطبی سازی در آستانه انتخابات هستند.

وی گفت: نظام اسلامی هیچ نگرانی ندارد که از بین داوطلبان واجد صلاحیت، چه کسی برنده انتخابات باشد.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که با دقت نظر و قانونمندی هیاتهای نظارت بر انتخابات، شاهد انتخابات خوبی باشیم.

Share