معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

عملیات ۲۸ آتش نشان در پی آتش گرفتن منزل مسکونی در رشت

شهرام مومنی با بیان اینکه به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه شعله همراه دود از انباری منزل مسکونی مشاهده می شد اظهار کرد: آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری کرده و در همان مکان نسبت به اطفای کامل اقدام نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۰۸:۲۹ امروز یکشنبه ۸ اسفند ۹۵ مبنی بر آتش سوزی انباری منزل مسکونی، سریعا ستاد فرماندهی ۲۸ آتش نشان بهمراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه های ۹و۵و۱ را به محل حادثه واقع در سیاه اسطلخ، کوچه ۷۷ اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه شعله همراه دود از انباری منزل مسکونی مشاهده می شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سریعا نسبت به پهن کردن چندین رشته لوله آبدهی اقدام شد افزود: آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری کرده و در همان مکان نسبت به اطفای کامل اقدام نمودند.

مومنی علت حادثه را روشن گذاشتن ذغال در مجاورت اجسام قابل اشتعال پارچه و پلاستیک اعلام داشت و افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی به ایستگاه های مربوطه مراجعت نمودند.

Share