قاسم مصفا

عده‌ای جبران کم‌کاری خود را از روابط عمومی‌ها انتظار دارند

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به پایان فعالیت چهار ساله دولت اشاره کرد و گفت: عده‌ای بدون آن‌که تخصصی داشته باشند در حوزه روابط عمومی اظهارنظر می‌کنند و جبران کم‌کاری خود و دستگاه مربوطه را از این حوزه انتظار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قاسم مصفا امشب در جلسه شورای روابط عمومی‌های گیلان با پیشنهاد تشکیل جلسه مشترک با رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: رسانه‌ها در عرصه فرهنگ‌سازی بسیار تاثیرگذار هستند.

وی به وجود ۴۰ میلیون نفر کاربر شبکه‌های اجتماعی طبق اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: آمار مذکور بزرگ است و می‌توانیم در ایام نوروز از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه فرهنگ‌سازی استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به تلاش عده‌ای در نادیده گرفتن تلاش بسیار در حوزه روابط عمومی در مجموعه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: به‌تازگی با توجه به فعالیت چهار ساله دولت برخی فعالیت روابط عمومی‌ها را کم می‌بینند و بدون آن‌که تخصصی داشته باشند در این حوزه اظهارنظر می‌کنند.

مصفا تصریح کرد: برخی از افراد جبران کم‌کاری خود و دستگاه مربوطه و بعضی از اوقات تقاضای خارج از چارچوب را از روابط عمومی‌ها انتظار دارند.

وی، خواستار تذکر به افراد مذکور از طرف دبیر روابط عمومی‌های گیلان شد و بیان کرد: انتظار داریم این تذکر داده شود افرادی در حوزه روابط عمومی اظهارنظر کنند که تجربه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روابط عمومی را ششمین شغل پر استرس در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاری هشتمین شغل پر استرس است.

مصفا در پایان متذکر شد: اجازه ندهیم افرادی به خود اجازه دهند در حوزه روابط عمومی نقد بی‌مورد کنند و انتظار نابه‌جا داشته باشند.

Share