افتخاری آمادگی نداشت و استعفا داد

عباسی عضویت خود در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان را تائید کرد

با توجه به تغییرات صورت گرفته اگر اتفاق دیگری رخ ندهد اسدالله عباسی، محمدصادق حسنی و منوجهر جمالی سه عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای گیلان خواهند بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز بود که یکی از رسانه های گیلان از تغییر در هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای گیلان خبر داد و به جایگزینی اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش به جای محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت اشاره کرد.

حالا در همین راستا عباسی در گفتگو با یک سایت عضویت خود در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان را تائید کرده و گفته است: «حجت الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت آمادگی این قضیه را نداشتند و استعفاء دادند. با اصرار و محبت دوستان این مسئولیت را برعهده من گذاشتند و به این هییت رییسه اضافه شدم».

حضور عباسی در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان درحالی صورت گرفته است که پیش از این خود وی یکی از منتقدان جدی نحوه برگزاری اعضای هیات نظارت بود و انتخابات برگزار شده را قانونی نمی‌دانست.

این اتفاق درحالی رخ داده که هیات نظرات بر انتخابات شوراهای گیلان دبیر خود را شناخته و تا این لحظه نیز وضعیت اعضای آن در سطح چند شهرستان مشخص شده است.

گفتنی است با توجه به تغییرات صورت گرفته اگر اتفاق دیگری رخ ندهد اسدالله عباسی، محمدصادق حسنی و منوجهر جمالی سه عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای گیلان خواهند بود.

Share