فرمانده پلیس راه گیلان تأکید کرد:

ضرورت دریافت برگ معاینه فنی برای خودروهای بالای ۵ سال در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان بر ضرورت دریافت برگ معاینه فنی برای خودروهای بالای پنج سال در این استان تأکید کرد و گفت: رانندگان قبل از پایان سال جاری اقدام به دریافت برگ معاینه فنی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسین محمدپور در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های استان اظهار کرد: تمام راه‌های اصلی و مواصلاتی گیلان باز بوده و محدودیت ترافیکی نداریم.

وی با بیان اینکه برابر قانون با خودروهای فاقد برگ معاینه فنی برخورد می‌شود، افزود: خودروهایی که پنج سال از عمر آنها گذشته باید دارای برگ معاینه فنی باشند و در غیر این صورت  اینگونه خودروها اعمال قانون می‌شوند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه ۵۰ هزار تومان جریمه برای خودروهای فاقد برگ معاینه فنی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از آغاز سال جدید اقدام به دریافت برگ معاینه فنی کنند.

وی رعایت مقررات رانندگی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: با توجه به اینکه عابران پیاده و موتورسواران بیشترین تلفات ناشی از وقوع تصادفات مرگبار را به خود اختصاص داده‌اند، رعایت قوانین رانندگی به‌ویژه در محورهای اصلی و فرعی استان امری ضروری بوده و کنترل سرعت الزامی است.

Share