فرمانده انتظامی گیلان:

شهرداری رشت به شب‌کاری عادت کند | ساعت ۱۲ شب تا پنج بامداد بهترین زمان کار است

فرمانده انتظامی گیلان به نزدیک شدن به ایام نوروز و خرید عیدانه مردم اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت با توجه به وضعیت ترافیکی و اجرای طرح‌های عمرانی مانند کلانشهرهای دیگر باید بتواند به شب‌کاری عادت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به وضعیت کنده‌کاری‌ها در این شهر اظهار کرد: از دی‌ماه سال جاری اتمام طرح‌های اقدامی و اصلاحی در شهر رشت پیگیری کردیم.

وی به آغاز خرید عیدانه شهروندان از اواخر بهمن‌ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: شرایط جوی، محدودیت‌های هندسی و فقر زیرساخت‌ها در گیلان به حدی است که امکان اجرای طرح‌های عمرانی فراهم نیست و به دلیل تمکین نکردن دستگاه‌های مربوطه موضوع را در شورای تامین استان مطرح کردیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه نظر محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز بر انجام فعالیت‌های عمرانی در شهرها در شب است، تصریح کرد: ساعت ۱۲ شب تا پنج بامداد بهترین زمان برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهر است و مدت دو روز از انجام فعالیت‌ها در روز جلوگیری کردیم.

میرحیدری به تماس حجت شعبانپور معاون امور هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان مبنی بر روزهای کم باقی‌مانده به ایام نوروز و شرایط جوی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اجازه فعالیت عمرانی در روز را دادیم اما آسفالت به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت مسیر خیابان ولیعصر (عج) در شهر رشت و لوله‌گذاری در این خیابان، بیان کرد: لوله مذکور مربوط به ۴۶ سال گذشته است و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد که شرمنده مردم شدیم.

فرمانده انتظامی گیلان، خواستار همت بلند مسؤولان در اجرای طرح‌های عمرانی و زیباسازی شهر در ایام نورز شد و متذکر شد: رنگ‌آمیزی جدول‌ها را می‌توان در شب انجام داد و شهرداری مانند استان‌ها و کلانشهری‌های دیگر به شب‌کاری عادت کند.

Share