‌مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، آماده همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی بهره بردار و زیرساختهای مناسب آماده همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه ای با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ، مدیرکل بنادر و دریانوردی ، مدیرکل شیلات ، رئیس پارک علم و فناوری و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان و شهردار شهر ولژسکی استان ولگاگراد روسیه در مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی به منظور ارائه فرصت های سرمایه گذاری برگزار گردید

احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص برگزاری این جلسه و اهمیت سرمایه گذاری خارجی و جذب آن بیان داشت : بدون شک دستیابی به رشد بلند مدت و مداوم اقتصادی در هر کشور، با تجهیز و تخصیص بهینه منابع سرمایه گذاری در اقتصاد ملی آن کشور امکان پذیر است و برای رسیدن به این هدف، بازارهای مالی گسترده و عمیق به ویژه بازار سرمایه کارآمد ضروری است.

وی در ادامه بیان داشت : جهت دهی سرمایه‌های خارجی در اقتصاد از جذب سرمایه گذار خارجی مهم‌تر است برای تامین منابع مالی مورد نیاز باید به ترتیب اولویت سراغ بخش خصوصی، سرمایه ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی برویم و یکی از راههای توسعه بازار سرمایه استفاده از توان سرمایه گذاری خارجی در سبد مالی است که در صورت برنامه ریزی و عملکرد صحیح می توان به رشد و توسعه اقتصاد نیز نایل گشت.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: یکی از مسیرهای اصلی تحقق حماسه اقتصادی از کانال شهرکهای صنعتی می گذرد و تقویت شهرکهای صنعتی منجر به تحقق حماسه اقتصادی و ارتقای تولید ملی خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : توسعه اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری در بخش ها و فعالیت های مختلف اقتصادی است. بدون سرمایه گذاری در طرح های زیر بنایی و روبنایی نمی توان انتظار گسترش اشتغال، تولید و رفاه اقتصادی را داشت.

احمد علی شهیدی تاکید کرد: شهرک های صنعتی محلی ایده آل برای صنعتگران بوده و لازم است تا زیرساخت های مورد نیاز تامین شود تا صنعتگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در ادامه افزود : شناخت موانع جذب و گسترش سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی ، چشم انداز روشنی از عوامل مؤثر بر جذب و گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی ارائه می کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط راه برون رفت از مشکلات بی‌شمار اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی است بیان داشت : تولید و اشتغال زمانی رونق می‌گیرد که روند سرمایه‌گذاری در این دسته از صنایع دنبال شود.

وی در پایان افزود : صنایع کوچک نسبت به صنایع دیگر ویژگی‌هایی دارد که اهمیت توجه به آن را بیشتر به چشم می‌آورد. این صنایع، زودبازده و از لحاظ زمانی در مدت کوتاهی قابل بهره‌برداری هستند. همچنین مشابه صنایع دیگر نیاز به سرمایه‌گذاری‌های حجیم و سنگین ندارند و می‌توانند در کنار صنایع دیگر به عنوان مکمل به شمار روند و شرکت شهرک های صنعتی گیلان با ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی بهره بردار و زیرساختهای مناسب آماده همکاری همه جانبه و جذب و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد .

Share