فوتبال؛ رشته مورد علاقه ی گیلانی ها؛

سپیدرود، پرطرفدارترین تیم دسته اول کشور شد

در نظر سنجی صورت گرفته از سوی برنامه لیگ یک که از شبکه ورزش پخش می شود و تمام و کمال به بازی های لیگ یک می پردازد تیم سپیدرود عنوان پرطرفدارترین تیم دسته اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، در دور پایانی این نظر سنجی تیم سپیدرود رشت با ۳۷٫۱ درصد آراء عنوان پرهوادار ترین تیم دسته اول را از آن خود کرد و تیم های نساجی مازندران با ۲۶٫۲ درصد، ملوان انزلی با ۲۰٫۲ درصد، خونه به خونه بابل با ۷٫۱ درصد، فجر سپاسی شیراز با ۵٫۱ درصد و ایرانجوان بوشهر با ۴٫۳ درصد آراء در مکان های دوم تا ششم قرار گرفتند.

تیم سپیدرود هم اکنون با ۴۷ امتیاز از ۲۶ بازی در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد و بخت زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در این بازی ها دارد. معمولا به هنگام برگزاری دیدارهای خانگی استادیوم شهید عضدی رشت مملو از جمعیت می شود. این استادیوم گنجایش ۱۵ هزار تماشاگر را دارد. البته پیش تر دیده بودیم که استادیوم شهید وطنی قائشمهر به هنگام بازی های مهم نساجی ۲۵ هزار تماشاگر را در خود جای می داد. اما به نظر می رسد بعد از اینکه شانس صعود این تیم به لیگ برتر کم شد طرفداران نساجی رغبت زیادی نسبت به حضور در استادیوم از خود نشان نمی دهند و شاید حضور کمرنگ آنها در نظر خواهی برنامه لیگ یک هم به همین خاطر باشد.

Share