سرپرست خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری رشت خبرداد

زیرگذر شهید رجایی، میدان انتظام و باستانی شعار پاکسازی و نمک و شن پاشی خواهد شد

محبتی گفت: امشب علاوه بر جمع آوری برف های دپو شده در مسیرهای اصلی، پل های زیرگذر شهید رجایی، میدان انتظام و میدان باستانی شعار نیز پاکسازی و سپس نمک و شن پاشی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری رشت بازگشایی ورودی مدارس و کوچه های با عرض کم را از اهم عملیات برف روبی امروز خواند و گفت: امشب علاوه بر جمع آوری برف های دپو شده در مسیرهای اصلی، پل های زیرگذر شهید رجایی، میدان انتظام و میدان باستانی شعار نیز پاکسازی و سپس نمک و شن پاشی خواهد شد.

محمد محبتی با تاکید بر پاکسازی و برف روبی مکانهای بااهمیتی چون حوزه علمیه, مصلی ورودی ادارات گاز و آب و برق تصریح کرد: امروز با برف روبی محلات جماران و بیانی، نمک پاشی مسیرهای داخل مسکن مهر نیز انجام گردید.

وی از پاکسازی بیش از ۵۰کوچه در ناحیه ۲ منطقه ۵ تا ظهر امروز خبر داد و افزود: در ناحیه ۳ که جز مسیر جاده تهران می باشد، بواسطه وجود امکان حساسی چون جایگاههای سوخت،شرکت بیمه ایران، انبارهای دارویی،مراکز نظامی و حوزه علمیه  برف روبی شد.

محمد محبتی با قدردانی از مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه های فزعی خاطرنشان کرد: شهروندان با بالابردن آستانه تحمل و همیاری با کارکنان شهرداری می توانند نقش بسزایی در تسریع بخشی عملیات پاکسازی مسرهای و کوجه های فرعی داشته باشند.

وی افزود: نیروهای فضای سبز و پاکبانان ارجمند شهرداری نیز در حال جمع اوری شاخه و برگ های درختان هستند.

Share