تساوی بدون گل رشتی ها با یزدی‎ها

زور سپیدرود رشت به فولاد یزد نرسید

دیدار تیم های سپیدرود رشت و فولاد یزد در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار و بدون گل مساوی شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های سپیدرود رشت و فولاد یزد در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

سید محمد حسینی، هادی تامینی، میثم تهیدست، شایان مصلح، رضا الماس خاله، میثم فردوسی، حسین کعبی، محمد میری، میلاد قربانزاده، پویا نزهتی و سهیل حق شناس یازده مرد اصلی ترکیب سپیدرود مقابل فولاد یزد بودند.

ایمان نخودساز، رضا جهشی، میلاد رخشان، امیرحسین نادم، محمود شبان، فرشاد اسماعیل زاده، اسماعیلی، عباس یحیی بیگی، علیرضا بیک زاویه، سیدمحمد حسینی، امیر رفعتی، وحید ارمی، ایمان کیانی، جواد شفیعی پور، مهران درویش، نعمت الله بخشی پور و محمدحسین دهقان نیز ۱۱ بازیکن اصلی فولاد بودند.

فرشاد اسماعیل زاده بازیکن فصل قبل سپیدرود که امسال در تیم فولاد یزد بازی میکند در ابتدای بازی با دسته گل و تیشرتی که روی آن نوشته شده بود «دنیا فقط رشت» به سوی تماشگران و نیکمت ذخیره سپیدرود رفت و به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان از ابتدای بازی در جایگاه ویژه حضور یافته و بازی را تماشا کردند.

اولین موقعیت خطرناک بازی در همان دقایق ابتدایی برای یزدی ها رقم خورد که سید محمد حسینی با خروج از دروازه مانع از گلزنی فولاد شد.

بازی در دقایق ابتدایی نیمه اول بیشتر در میانه میدان پیگیری شده و شاهد یک بازی درگیرانه از سوی دو تیم بودیم.

در دقیقه ۲۵ بازی موقعیت حساس برای سپیدرودی ها رقم خورد که شوت زیبای میلاد قربانزاده از داخل محوطه جریمه با اختلاف بسیار ناچیز از تیرک دروازه فولادی ها به کرنر رفت.

همچنین موقعیت عالی برای سپیدرود رشت در دقیقه ۳۱ روی حرکت عالی الماسخاله با شوت نزهتی همراه بود که دروازبان فولاد یزد توپ را دور کرد.

حرکت عالی نزهتی به داخل محوطه فولادی ها و عبور از چند مدافع در دقیقه ۳۴با شوت این بازیکن همراه بود که طول دروازه را طی کرد.

اولین کارت بازی را فرشاد اسماعیل زاده به دلیل اعتراض شدید به داور در دقیقه ۳۹ از تیم فولاد یزد دریافت کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول یک موقعیت خوب برای سپیدرود ایجاد شد که توپ روی پای نزهتی به خوبی جفت و جور نشد و در پایان بازی بدون گل مساوی اما با برتری توپ و میدان توسط سپیدرودی ها به پایان رسید.

گفتنی است با توجه به شرایط جوی مناسب و هوای مطبوع امروز رشت استقبال خوبی از سوی تماشگران از این بازی شده است و ثابت قدم شهردار رشت نیز در ورزشگاه حضور دارد.

همزمان با شروع نیمه دوم و در دقایق ابتدایی موقعیت عالی برای تیم فولاد یزد در دقیقه ۴۹ با ضربه سر مهاجم حریف به بیرون رفت.

اولین تعویض برای سپیدرود رشت رقم خورد و احسان عبدی جای میلاد قربانزاده وارد میدان شد.

در دقیقه ۵۰ بازی یک موقعیت مناسب با ضربه سر سهیل حق شناس از دو قدمی دروازه به بیرون رفت و دقایقی بعد نیز بی دقتی میثم پسندیده سبب شد یک موقعیت عالی از دست برود.

همچنین حرکت پویا نزهتی به داخل محوطه جریمه با سرنگون شدن وی در داخل محوطه همراه بود که داور این صحنه را پنالتی نگرفت و موجب اعتراض شدید هواداران و کادر فنی سپیدرود قرار گرفت تا جایی که بازی برای دقایقی متوقف شد.

در دومین تعویض برای سپیدرود رشت حامد حاجتی جایگزین حسین کعبی شد.

در دقیقه ۸۰ بازی موقعیت خطرناک فولاد یزد توسط سید محمد حسینی دفع شد.

سومین تعویض برای سپیدرود رشت رقم خورد و محمد لطفی وارد میدان و میثم فردوسی از بازی خارج شد.

در پایان نیز این بازی بدون گل مساوی با سوت داور به پایان رسید.

Share