آقامحسن دوباره نامزد می‌شود

رضایی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تکلیف کند، به کاندیداتوری در انتخابات فکر می‌کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آینده سیاسی خود و برنامه اش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به شما تکلیف کند چه تصمیمی می گیرید اظهار داشت: تاکنون نظرم تغییری نکرده است؛ البته به تکلیف نیروهای انقلاب احترام می گذارم. ردکردن چنین تقاضایی برای من سخت است.

وی افزود: اگر به من تکلیف کردند، درباره آن فکر خواهم کرد. البته امیدوارم فرد دیگری از نیرودهای انقلاب این تکلیف را به عهده بگیرد.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دغدغه های شما در اداره کشور برطرف شده است، گفت: قبلا که کاندیدا شدم برای دو منظور بود؛  اول تحول اقتصادی، فرهنگی در کشور و دوم، آماده کردن نسل های سوم و چهارم انقلاب برای به دست گرفتن اداره کشور.

وی ادامه داد: امیدوارم دولتی انقلابی برسر کار بیاید و بازویی پرتوان برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و یاوری کارآمد برای ملت ایران و تکیه گاهی محکم برای مقاومت اسلامی باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به این سؤال که چه کسی از نیروهای انقلاب اسلامی می تواند چنین ویژگی هایی داشته باشد عنوان کرد: دولت آینده باید ضمن آنکه انقلابی است، قادر باشد کارآمدی جمعی را به دولت وارد کند. هرکدام از نیروهای انقلاب که بتواند برنامه داشته باشد و از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های نیروهای انقلاب بهره بگیرد و با یک تیم قوی که هرکدام در تراز یک رئیس جمهور باشد به صحنه بیاید، قادر خواهد بود کشور را چند پله بالا ببرد.

Share