رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش خبرداد

رتبه سوم تالش در میان کمکهای مردمی به عتبات عالیات

محمد امین زنجانی گفت: مردم تالش برای بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق در سال جاری ۵۴ میلیون تومان کمک کرده اند که تالش با این میزان کمک دارای رتبه سوم در گیلان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد امین زنجانی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تالش در آخرین جلسه این ستاد که عصر امروز در فرمانداری تالش برگزار شد گفت: مردم تالش برای بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق در سال جاری ۵۴ میلیون تومان کمک کرده اند که تالش با این میزان کمک دارای رتبه سوم در گیلان است.

وی از صدور ۲۴ فقره سند افتخار برای مجموعه هایی خبر داد که به این ستاد کمک کرده اند که ۱۲ مورد متعلق به مدارس آموزش و پرورش است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش از کمکهای کارمندان دولتی به صورت اختیاری به این ستاد خبر داد که ماهیانه مبلغی از ۵۰۰ تا ۵۰ هزار تومان از حقوق آنها کسر می شود.

زنجانی از هزینه این کمکها برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) در مرقد حضرت علی(ع) و بازسازی حرمین عسگریین در سامرا سخن گفت که برای رفاه حال زائران مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در ادامه از بخشهای حویق، دهستان خطبه سرای کرگانرود و بخش اسالم به عنوان مناطق پیشتازی نام برد که بیشترین کمکها را به این ستاد کرده اند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش همچنین از گسترش شبکه کمکها به تمام اداره های دولتی این شهرستان خبر داد که در شبکه بهداشت و درمان این مورد انجام شده است.

زنجانی عملکرد سپاه ناحیه تالش و اداره آموزش و پرورش را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: درصددیم تا کمکهای دانش آموزی نیز ساماندهی شود.

این مسئول با اشاره به تشکیل ستادهای بخشها استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و مداحان را در این زمینه خواستار شد.

زنجانی در مورد اقدامات انجام شده این ستاد در اربعین گذشته گفت: مردم تالش مبلغ ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ایام اربعین اختصاص دادند و مقرر بود که موکبی با نام تالش دایر شود که به دلیل نرسیدن این کمکها به حد نصاب ۶۰ میلیون تومان این مبلغ در ۳ موکب استان گیلان توزیع گردید.

زنجانی همچنین از اعزام کاروان زائران در قالب ۶ اتوبوس خبر داد و اضافه کرد: موکب پزشکی به همراه یک تیم نیز در این مناسبت در مسیر پیاده روی اربعین حسینی دیار گردید..

Share