استاندار گیلان :

دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده شهید منعم+تصاویر

استاندار گیلان عصر امروز در ساعات ابتدایی تحویل سال ۹۶ با حضور در منزل ابوالشهید حجت‌الاسلام والمسلمین منعم حضور یافت و با خانواده شهید دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ در این دیدار دکتر محمدعلی نجفی به مثبت اندیشی حجت‌الاسلام منعم در کسوت امامت جمعه و جماعت در سالهای متمادی اشاره کرد و افزود: ایشان با اندیشه ای منصفانه با مسائل روز برخورد و به بیان حقایق می پردازند.

وی با بیان اینکه انتظار جامعه از قشر روحانیون نیز برخورد منصفانه در مقاطع مختلف است خاطرنشان کرد: مردم در پای منابر کسانی که در کسوت امامت جمعه،جماعت، وعظ و خطابه هستند و لباس ترویج دین به تن دارند باید احساس کنند که آنان با عدالت و انصاف به مسائل می نگرند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: در هیچ مقطعی نگران بیان اندیشه های مختلف نیستم بلکه نگران بدبینی برخی نسبت به نظام هستیم.

وی گفت: اگرچه ممکن است برخی از رویدادها و آمارهای صحیح اطلاعی نداشته باشند و انتظار نداریم همه از ما تمجید کنند اما معتقدیم باید نقدها و  مسائل مختلف در جامعه را با انصاف بیان  کرد.

وی اظهار داشت: مردم باید اندیشه ی والای خود را به منصه ی ظهور برسانند که متاسفانه عده ای نمی خواهند.

استاندار گیلان جایگاه شهید و شهادت را بسیار والا دانست و افزود: حضور ما در این منزل با دو انگیزه که منزل عالم و خانواده شهید محسوب می شود صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا جزو پشتوانه های نظام و دولت هستند و حضور در منزل آنان به جهت خودسازی و تقویت قوا برای خدمت بیش از پیش به مردم است.

شهید علیرضا منعم در سال ۶۲ در منطقه مریوان در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دکتر نجفی همچنین از والده ی شهید منعم که در بستر بیماری بسر می برند عیادت کرد.

Share