شهردار رشت در پیام نوروزی

دو چندان تلاش می‌کنیم تا رشت را در مسیر توسعه پیش ببریم

دو چندان تلاش می کنیم رشت را که قریب سه دهه مورد بی مهری قرار گرفته بود با همراهی و مشارکت شهروندان در مسیر توسعه پیش ببریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیام نوروزی سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت منتشر شد.

ثابت قدم در پیام خود آورده است:

نوروز باستانی ایران که آغاز سال جدید است بار دیگر فرا رسیده تا طبیعت در قامت پوشش زندگی، نو شود و جان تازه ای بگیرد. چه فرخنده و زیباست که در فرهنگ غنی ما ایرانیان آغاز سال با آغاز حیات درباره طبیعت پیوند خورده است.

 جدای از این تحول بزرگ، نوروز فرصت مناسبی است که به آنچه در یک سال گذشته کردهایم نگاهی بیندازیم و ببینیم برای خود و جامعه چه کرده ایم و از خود چه به جا گذاشته ایم . بخصوص اگر مسوولیت اجتماعی بزرگی بر دوش مان باشد، این نگریستن در خویشتن و عملکرد خویش ضروریتر است.

امیدواریم در سالی که گذشت توانسته باشیم رضایت شهروندان شریف رشت را جلب کنیم. البته که این مردم مهربان لایق بهترین ها هستند. در سال جدید نیز که به فرموده مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» است دو چندان تلاش می کنیم رشت را که قریب سه دهه مورد بی مهری قرار گرفته بود با همراهی و مشارکت شهروندان در مسیر توسعه پیش ببریم و گفتمان عقلانیت و توسعه را که به توسعه پایدار رشت می انجامد در جسم و جان شهر جاری سازیم.

سال ۹۶، فرصتی طلایی برای شهر رشت است تا در حوزه تصمیم گیری مدیریت شهری، بدون لحاظ گرایش های سیاسی، به توسعه شهر برپایه عقلانیت توجه داشته ای داشته باشیم. در سال های اخیر، ناهماهنگی بین ارکان مدیریت شهری ریشه در دوری از عقلانیت و تصمیم سازی های هیجانی داشته، چه بسا اگر چنین نبود امروز با سرعت بیشتری در مسیر توسعه پیش رفته بودیم و جلوتر بودیم.

به همین دلیل است که امید داریم سال پیش رو، سرنوشت درخشانی برای شهر رشت رقم بخورد و بتوانیم زمینه آرامش در مدیریت شهری را فراهم کنیم و اعتمادسازی محلی را که گام مهمی در توسعه شهر رشت است محقق کنیم.

در پایان ضمن آرزوی سربلندی و شادکامی و سلامتی و عرض تبریک سال نو به همه ی شهروندان عزیز، امیدواریم بهار طبیعت، به بهار دل هایمان نیز بینجامد و در کنار همدیگر قدردان توفیق خدمت رسانی به مردم شویم.

Share