رقابت بیش از 30 دوچرخه سوار

دوچرخه‌سواری از تهران قهرمان مسابقات سایکل کراس انتخابی تیم ملی در رشت شد

در این دوره از رقابت ها ، بیش از ۳۰ دوچرخه سوار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در رشته سایکل کراس با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری رشته سایکل کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، عصر جمعه با برتری دوچرخه سواری از تهران در منطقه سقالکسار رشت پایان یافت.
در این دوره از رقابت ها ، بیش از ۳۰ دوچرخه سوار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در رشته سایکل کراس با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، فراز شکری دوچرخه سوار تهرانی موفق شد زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
همچنین مهدی سهرابی از استان زنجان در مکان دوم این دوره از مسابقات قرار گرفت و علی ایرانمنش از استان مرکزی، مقام سوم رقابت های دوچرخه سواری رشته سایکل کراس کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها ، به نفرات برتر اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری سایکل کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، جوایز نقدی اهداء شد.
رشته سایکل کراس ترکیبی از رشته های دوچرخه سواری کورسی و کوهستان است که به تازگی در ایران راه اندازی شده و دارای مراحل سخت می باشد.
در استان گیلان بیش از ۳۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی دوچرخه سواری ، در ۲ بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
سقالکسار روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رشت است که در ۱۵ کیلومتری جنوب این شهر ، در دهستان لاکان قرار دارد.

Share