با انتخاب نفرات برتر؛

دومین جشنواره موسیقی معلولان گیلان برگزار شد+تصاویر

دومین جشنواره موسیقی معلولان گیلان با حضور ۲۲ گروه تک خوان، تک نواز، گروه نواز و اجرای گروهی از روز یکشنبه ۱۵ اسفند کار خود را آغاز کرده و روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین جشنواره موسیقی معلولان گیلان با حضور ۲۲ گروه تک خوان، تک نواز، گروه نواز و اجرای گروهی از روز یکشنبه ۱۵ اسفند کار خود را آغاز کرده و روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی و ارائه گزارش توسط دبیر جشنواره، محمد رضا پارسی، مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن خیر مقدم و تشکر از هنرمندان و داوران و دست اندر کاران جشنواره به تفصیل در خصوص برگزاری جشنواره و اهداف آن سخنانی بیان داشت.

در این جشنواره با رای هیات داوران که متشکل از هنرمندان مطرح و پیشکسوت عرصه موسیقی از جمله اکبر کنعانی، ناصر وحدتی، حسین قوامی آبکنار و رضا ایمان طلب بودند در نهایت به ۷ تک خوان و تک نواز و  ۳ گروه جوایزی اهداء شد.

بهزیستی گیلان تاکنون چهار دوره جشنواره تئاتر معلولین و دو دوره جشنواره موسیقی معلولین را برگزار نمود و در سال آینده جشنواره ی منطقه ای تئاتر معلولین و جشنواره ی منطقه ای موسیقی معلولین در استان گیلان برگزار می شود.

Share