فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در رشت

دشمن غلط می‌کند بخواهد جمهوری اسلامی را به هراس بیندازد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان را به‌هم ریخت گفت: هواپیماهای بیگانه جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر فرزاد اسماعیلی امشب پس از نماز مغرب و عشا در مراسم یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار شهدای گمنام رشت با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: ما رزمندگان یاد گرفتیم به لبخند کسی دل خوش نکنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از وقایع مهم دنیا در ذهن مردم باقی می‌ماند، تصریح کرد: بعضی از وقایع را دولتمردان منحوس در ذهن مردم باقی می‌گذارند مانند کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲و یکی دیگر از وقایعی که در ذهن مردم باقی می‌ماند جنگ و خونریزی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: هر کس که با رأی مردم می‌آید و می‌خواهد برای مردم خدمت کند بداند وقایع مذکور از ذهن‌ها پاک نمی‌شود و رذالت‌طلبی از ذهن مردم پاک‌نشدنی است.

وی یکسری از وقایع را خوب دانست و گفت: اینگونه وقایع تا ابد در ذهن مردم باقی می‌ماند مانند انقلاب اسلامی که تجلی وحدت و مودت بین امام(ره) و مردم بود.

اسماعیلی دفاع مردم ایران را مقدس خواند و بیان کرد: این دفاع به خواست مردم و علیه ائتلاف جهانی بود، بیش از ۳۷ کشور علیه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس ائتلاف کردند.

وی شهدا را پهلوانان و اسطوره‌های جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امیدواریم دولت‌ها به ویژه دولت فعلی بتوانند از ظرفیت مردم بهترین استفاده را کنند.

هواپیماهای بیگانه جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند / پهپاد آرکیو ۱۷۰ دشمن در شرق کشور اسیر شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن هواپیماهای بیگانه جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران برای شناسایی را نداشتند، گفت: انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان را به هم ریخت و امام(ره) پیام دادند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آنها که دست چدنی دارند و دستکش مخملی به دست می‌کنند با آنها نمی‌توان دست داد و با خونخوار دست دادن روا نیست و نمی‌توان با آنها رابطه برقرار کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه آمریکا خونخوار است، افزود: با گرگ نمی‌توان سازش کرد بلکه باید دندان‌های گرگ را کشید و اجازه نمی‌دهیم کسی به مرزهای کشور نزدیک شود.

وی در پاسخ به تهدید دشمنان اظهار کرد: پهپاد آرکیو ۱۷۰ که لبه دانش دشمن بود در شرق کشور اسیر شد و امروز تکنولوژی این پهپاد در اختیار نیروهای مسلح ایران است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اینکه استکبار غول نیست بلکه غول‌نما است، گفت: هواپیمای جاسوسی هرمس رژیم صهیونیستی در قلب کشور ما اسیر و سرنگون شد و اطلاعات ذی‌قیمت آن به دست آمده است.

دشمن غلط می‌کند بخواهد جمهوری اسلامی را به هراس بیندازد

وی با اشاره به اینکه در جریان دستگیری تفنگداران دریایی نیروهای ایرانی با اقتدار پاسخ هواپیماهای اف ۱۸ آمریکایی را دادند، خاطرنشان کرد: دشمن غلط می‌کند که بخواهد جمهوری اسلامی را به هراس بیندازد، پاسخ ما به دشمنان قاطعانه و کوبنده است.

اسماعیلی اظهار کرد: به خون شهدا قسم برخی از بنده خواستند هواپیمای حامل نیروهای آمریکا از ایران عبور کند اما ما تنها به مقام معظم رهبری نگاه می‌کنیم و مدت هفت ساعت این هواپیما را در روی زمین ایران نشاندیم.

وی با تصریح بر اینکه سازمان بین‌المللی هواپیمایی در کانادا اعلام کرد آسمان ایران امنیت‌ترین فضا است، یادآور شد: در سه هزار و ۷۰۰ نقطه مختلف کشور سیستم پدافند هوایی مستقر است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) متذکر شد: سیستم راداری ایران سه هزار کیلومتر برد دارد و در لبه دانش است و می‌توانیم مکالمه و حتی نفس خلبانان رژیم صهیونیستی را احساس کنیم.

وی با اشاره به اینکه برد سه هزار کیلومتری سیستم راداری توسط جوانان این کشور طراحی شده است، یادآور شد: مردم می‌خواهند کشورشان حماسه‌ساز ۹ دی باشد و گیلانی‌ها در ۸ دی قیام کردند.

اسماعیلی از طراحی سیستم راداری باور ۳۷۳ در کشور خبر داد و گفت: باور ۳۷۳ تیری بر چشم غول نماها است، ایران پرنده ققنوس با دوبال دارد که یک بال آن قرمز بوده و به معنای ایثار و شهادت است و بال دیگر آن سبز و نشان‌دهنده مهدویت است.

وی با بیان اینکه پرنده ققنوس یک زره دارد و آن زره ولایت است، یادآور شد: اگر بخواهیم سالم بمانیم ولایت به ما کمک می‌کند و باید تابع ولایت باشیم.

Share