معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت:

خیابان های رشت تا پایان سال دوباره آسفالت خواهند شد

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با اشاره به خسارت سنگین به آسفالت خیابان های این شهر در اثر بارش برف، از آغاز عملیات آسفالت کاری مجدد تا روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرامرز جمشیدپور با بیان اینکه برف روبی سبب وقوع خسارت های شدید به آسفالت خیابان های رشت شده است اظهار کرد: با توقف پروژه های عمرانی همچون هدایت آب های سطحی تا بیستم فروردین ماه، ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر رشت در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به بارش های مکرر و سنگین برف و باران طی سه ماه اخیر، عملا آب و هوای خشک برای آسفالت وجود نداشته اما شهرداری در صدد است برای ارتقای میزبانی از تعطیلات نوروزی که شهر رشت مملو از مسافر و گردشگر می شود و همینطور تسهیل در تردد شهروندان، آسفالت معابر را در روزهای باقی مانده به بهار از سر بگیرد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت تصریح کرد: در مناطق پنج گانه شهرداری، تیم های ترمیم آسفالت تشکیل شده و برای سرعت بخشی به عملیات آسفالت کاری تا روزهای پایانی اسفندماه، بر تعداد این تیم ها افزوده می شود.

جمشیدپور به ارتقای کیفیت آسفالت نیز اشاره کرد و افزود: خیابان هایی مانند خیابان آیت الله مطهری یکبار دیگر آسفالت می شوند تا نسبت به وضعیت کنونی، تردد برای شهروندان راحت تر شود.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه از ابتدای امسال، آسفالت برخی خیابان ها و معابر نوسازی و روکش شده است اما بارش برف اخیر و برفروبی با ماشین آلات به اسفالت بسیاری از خیابان ها خسارت جدی وارد کرده است.

Share