روایت یک اتفاق عجیب

حمله ۲ دانش آموز به سرایدار مدرسه ای در رودسر و به آتش کشیدن مدرسه

حمله ۲ دانش آموز به سرایدار و مسئول باشگاه فرهنگی مدرسه نمونه دولتی چمران شهرستان رودسر در شرق استان گیلان، او را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، جواد جهانشاهی ۳۱ ساله سرایدار و مسئول باشگاه فرهنگی مدرسه نمونه دولتی چمران رودسر ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه سه شنبه شب هفته گذشته درحال قفل کردن در باشگاه مدرسه مورد حمله ۲ دانش آموز حدود ۱۳ساله با چاقو قرار گرفت.
این ۲ دانش آموز که از دانش آموزان شیفت صبح این مدرسه بودند، در یک حمله از پیش طراحی شده و با تجهیز خود به سلاح سرد، زمانی که باشگاه تعطیل شده بود وارد محوطه مدرسه می شوند و با صدا کردن مسئول باشگاه، با چاقو به او حمله ور می شوند و با ضربات پی در پی چاقو و خونریزی شدید وی بیهوش می شود.
پس از این حمله، مصدوم بلافاصله توسط همسرش به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل و پس از درمان های اولیه، در همان ساعات بامداد، به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انتقال می یابد و در ساعت یک و نیم بامداد، مورد عمل جراحی قرار می گیرد.
این بیمار در ملاقات عصر شنبه در لاهیجان قادر به گفت و گو نبود اما لیلا نورداد همسرش گفت: در زمان حاضر قادر به صحبت کردن نیست و با سرم تغذیه می شود و زمان ترخیص او نیز هنوز مشخص نشده است.
وی ادامه داد: این ۲ دانش آموز پس مجروح کردن سرایدار مدرسه و در شرایطی که امدادگران تلاش می کردند جان مجروح را نجات دهند، اقدام به آتش زدن راهرو مدرسه و سوراخ کردن مخزن شوفاژ گازوئیل و شعله ور شدن بخشی از مدرسه شدند که با اطلاع به موقع و تلاش عوامل آتش نشانی حریق اطفا شد .
نورداد با بیان اینکه هیچ سابقه درگیری و اختلافی بین این ۲ دانش آموز با همسرش وجود نداشته، گفت که امروز شنبه شکایتی تنظیم و به کلانتری تسلیم شده و ۲ دانش آموز نیز دستگیر شده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر نیز با توضیح اینکه موضوع در دست پیگیری و رسیدگی است گفت که علت این حمله تاکنون مشخص نشده است .
وی از ارائه توضیحاتی بیشتر در این زمینه خودداری کرد.
.

Share