فرماندار رشت خبر داد:

حفاری‌های رشت از ۱۵ اسفند تعطیل می‌شود | لکه‌گیری خیابان‌ها آغاز شد

فرماندار رشت بر ترمیم آسیب‌های ناشی از بارش برف در خیابان‌ها تأکید کرد و گفت: به منظور آماده‌سازی برای استقبال از گردشگران نوروزی تمام حفاری‌ها‌ از ۱۵ اسفندماه جاری در رشت تعطیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سیروس شفقی امروز در رشت با اشاره به اینکه موضوع سفر و گردشگری یکی از محورهای مهم توسعه گیلان است اظهار کرد: تحقق امر مذکور نیازمند همسویی و همکاری مناسب تمام دستگاه‌ها است.

وی، گردشگری را موضوعی فرابخشی عنوان کرد و افزود: می‌طلبد در راستای ایفای وظایف دستگاه‌ها، هماهنگی لازم ایجاد شود و در این راستا ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان رشت تشکیل شده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه نقطه اوج سفر گردشگران به گیلان ایام نوروز است، تصریح کرد: نیاز است اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر رشت در یکسری فعالیت‌ها به منظور ایجاد اوقات مناسب برای گردشگران نوروزی بازنگری داشته باشند.

شفقی از تشکیل کمیته‌های ۱۰گانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رشت خبر داد و بیان کرد: فرمانداری باید بتواند به منظور تحقق اهداف و برنامه‌ها هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مربوطه را ایجاد کند.

وی به آسیب‌های وارد شده به دلیل بارش برف اخیر در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: مبلمان شهری، جاده‌ها، خط‌کشی معابر و سرعت‌کاه‌ها نیاز به بازسازی و رنگ‌آمیزی دارند.

فرماندار رشت با تأکید بر اجرای برنامه‌هایی در راستای افزایش ماندگاری و اقامت گردشگران در این شهرستان، خاطرنشان کرد: شهرداران لکه‌گیری خیابان‌ها در شهرها را آغاز کردند.

وی به اجرای طرح‌های عمرانی در رشت اشاره کرد و یادآور شد: از ۱۵ اسفندماه جاری تمام حفاری‌ها در رشت تعطیل می‌شود و در مدت باقی‌مانده تا ایام نوروز ترمیم آسفالت و رنگ‌آمیزی در برنامه شهرداران است.

شفقی با بیان اینکه اداره‌های مختلف برنامه‌هایی در راستای بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران انجام می‌دهند، اظهار کرد: آیین‌ها و جشنواره‌هایی با موضوع‌های مختلف در راستای افزایش ماندگاری گردشگران در برنامه کاری داریم.

آ

Share