سرتیپ پوردستان: دشمنان شاید شروع کننده جنگ باشند اما تمام کننده نخواهند بود

حضور جانشین فرمانده کل ارتش در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی رشت+ تصاویر

سرتیپ پوردستان گفت: می دانند جوانهایی مثل شما افسران و درجه داران غیور نیروی دریایی حضور مقتدرانه ای در صحنه خواهید داشت و دشمنان شاید شروع کننده باشد اما تمام کننده نخواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با کارکنان پایور و تحت آموزش دیدارکرد.

وی با حضور در جایگاه شهید گمنام این فرماندهی به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد و پس از آن در مسجد حضرت ولیعصر (عج) ضمن ابراز خرسندی فراوان از حضور در جمع دریادلان نیروی دریایی و جوانان این فرماندهی گفت: امنیت و آسایش امروز نظام اسلامی مدیون رشادتهای و آمادگی همیشگی شما جوانان است و این آمادگی برکات فراوانی بدنبال دارد.

امیر احمد رضا پوردستان اولین برکت وجود امادگی را اعتماد به نفس دانست و افزود: حفظ آمادگی رزمی و تمرین های عملی و پر تکرار موجب می شود که در هرجا که لازم باشد رزمنده با قدرت حضور یابد.

وی دومین برکت وجود آمادگی نیروهای مسلح را امنیت و آسایش کشور و مردم دانست و تصریح کرد: امروز شاهد ناامنی فراوان در کشورهای همسایه خود هستیم که مردم در وضعیت بسیار سختی زندگی می کنند، اما به برکت وجود آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین جوانان و درجه داران با غیرت و ولایتمداری مثل شما دریادلان امنیت و آسایش در کشورما حکمفرماست.

سرتیپ پوردستان اضافه کرد: سومین برکت وجود آمادگی، بازدارندگی است چراکه هرچه ما بیشتر آماده باشیم، ترس دشمن بیشتر است، چون می دانند جوانهایی مثل شما افسران و درجه داران غیور نیروی دریایی حضور مقتدرانه ای در صحنه خواهید داشت و دشمنان شاید شروع کننده باشد اما تمام کننده نخواهند بود.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: در هرجا که نیاز باشد ما هستیم و از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما جوانان ولایتمدار نیروی دریایی باید برای همه ایام آماده باشید و کوله بار خود را با سلاح های علم، تدین و ولایتمداری پًر کنید و بدانید آنچه که شما را در صحنه نبرد با دشمن بیروز می گرداند تجهیزات نظامی نیست بلکه باورهای عمیق دینی شما وقلبی است که پر از یاد ونام خداوند است.

سرتیپ پوردستان در پایان سخنان خود گفت : توصیه من به شما آینده سازان نظام اسلامی این است که با حفظ آمادگی جسمی ، ارتقای بنیه علمی و تقویت تدین و تقوای درونی در مسیری گام بر دارید که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی ایران است.

Share