رهنما خبرداد

حال عمومی سرایدار مدرسه چمران رودسر بهتر است| ابعاد ماجرا در دست بررسی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان دستور پیگیری جدی حادثه را داده است. مردم و رسانه ها خبرهای موثّق را در این زمینه از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش گیلان جویا شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاهین رهنما، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان درباره جراحتی که به سرایدار ۳۱ ساله رودسری توسط دو دانش آموز وارد شده ، خاطرنشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به واحد تعاون و حقوقی این اداره کل دستور پیگیری جدی این حادثه را داده است.

وی افزود: از آقای جهانشاهی عیادت کردیم و حال عمومی وی بهتر است. رهنما گفت: مجروح از بیمارستان دولتی به بیمارستانی خصوصی جهت ادامه معالجه انتقال داده شد و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودسر و دیگر مسئو لان، پیوسته پیگیر ادامه درمان وی تا بهبودی کامل هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان  با اشاره به انتشار خبرهای متفاوت در شبکه های مجازی، گفت: پیگیری و بررسی ابعاد این اتفاق همچنان ادامه دارد و متعاقبا اطلاع رسانی تکمیلی انجام می گیرد، لذا از رسانه ها انتظار می رود اخبار صحیح و موثق را از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش پیگیری کنند.

جواد جهانشاهی سرایدار ۳۱ ساله مدرسه نمونه دولتی چمران رودسر سه شنبه شب گذشته درحال خروج از باشگاه مدرسه مورد حمله ۲ دانش آموز قرار گرفت و مصدوم شد.

Share