سخنگوی شورای شهر رودسر

توضیحات شهردار رودسر پیرامون افزایش بودجه قانع کننده است

صفری با بیان این مطلب که اعضای شورا با اطمینانی که در انتخاب شهردار نمودند و با ۷ رای مهندس پورقربان را بعنوان شهردار انتخاب نمودند با همان اطمینان به توانمدیشان وی را یاری نمایند تا در چند ماه باقیمانده از عمر شورای دور چهارم خبرهای خوشی را برای مردم به ارمغان آوریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صفری گفت: مدتی است افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری رودسر در شورای شهر به شور و مباحثه گذاشته می شود و تاکنون به نتیجه ای نرسیده است و منتظر هستیم تا بودجه در این شهر نیز به تصویب برسد و شورا آن را ابلاغ کند.

در این راستا اسماعیل صفری سخنگوی شورای شهر رودسر در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: قابلیت و پتانسیل بالای شهر رودسر، وجود منابع طبیعی انسانی، توجه به صنعت گردشگری و توریسم، تنوع آب و هوایی و اقلیم مناسب، بهره گیری از امکانات موجود قطعا شکوفایی و جهش اقتصادی و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

صفری اظهار داشت: تلاش و فعالیت مدیریت شهری و عوامل مرتبط با توسعه، عمران شهرداری را در تحقق بودجه پیشنهادی مضاعف می نماید.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: توضیحات آقای شهردار در زمینه افزایش بودجه قانع کننده بود و اگر تصویب شود قابلیت اجرایی شدن توسط وی را دارد.

وی با بیان این مطلب که اعضای شورا با اطمینانی که در انتخاب شهردار نمودند و با ۷ رای مهندس پورقربان را بعنوان شهردار انتخاب نمودند با همان اطمینان به توانمدیشان وی را یاری نمایند تا در چند ماه باقیمانده از عمر شورای دور چهارم خبرهای خوشی را برای مردم به ارمغان آوریم.

Share