فرماندار رضوانشهر

تلاش می‌کنیم از آراء مردم صیانت کنیم | بستر مشارکت حداکثری را فراهم می کنیم

رئیس ستاد اجرائی انتخابات شهرستان رضوانشهر گفت: آنچه ما انتظار داریم توجه و اهمیت دادن به جایگاه انتخاب شونده و انتخاب کننده می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز یکشنبه بیست و دوم اسفندماه سال جاری همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی رضوانشهر با حضور مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر،چراغی معاون فرماندار، صیادی بخشدار مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۲ اسفند ما روز بزرگداشت شهدا و همچنین میلاد باسعادت حضرت زهرا و روز زن با اشاره به اهمیت انتخابات  اظهار نمود: همه شما درانتخاباتی که آزاد برگزار می شود با جلب اعتماد مردم به عنوان نماینده مردم فهیم در روستا انتخاب می شوید که پذیرفتن این مسئولیت صبوری,ایثار ,شجاعت و تلاش می خواهد.

 حسنی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت حضور حداکثری مردم که ازاهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: ما باید مردم را برای حضور حداکثری درانتخابات تشویق کنیم، نظام ما نظام مردم سالاری دینی است و مردم هرچه بیشتر درپای صندوق های رای حضور داشته باشند نشان دهنده این است که این نظام مردمی تر است.

وی به آمار مشارکت مردم فهیم شهرستان در انتخابات دوره های گذشته اشاره نمود و افزود: مردم هوشیار و آگاه شهرستان ما همواره پرشور پای صندوق های رای آمدند و این اعتماد میان ما و مردم همیشه بوده و هست. ما نیز تلاش می کنیم از آراء مردم صیانت کنیم.

رئیس ستاد اجرائی انتخابات شهرستان رضوانشهر گفت: آنچه ما انتظار داریم توجه و اهمیت دادن به جایگاه انتخاب شونده و انتخاب کننده می باشد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه افزود: ما بستر مشارکت حداکثری در انتخابات را برای مردم فراهم می کنیم که این حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نظام را بیمه می کند و باعث تثبیت نظام وناامیدی دشمنان این نظام خواهد شد.

Share