محبوس بودن سه سرنشین در پژو ۲۰۶

تصادف مرگبار در رشت؛ دو کشته و یک زخمی بر جای گذاشت

به محض رسیدن به محل حادثه یکدستگاه خودروی سواری که پس از چندین بار واژگونی در نهر آب متوقف شده و موجبات محبوس شدن سه سرنشین را فراهم نموده بود مشاهده می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محبوس بودن سه سرنشین مرد در یکدستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه ظهر روز گذشته ۵ اسفند ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا تیم نجات ایستگاه ۹ آتش نشانی بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع دربلوار شهید افتخاری، جاده ترازکو اعزام شدند.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه سریعا؛ آتش نشانان از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، افزود: به محض رسیدن به محل حادثه یکدستگاه خودروی سواری که پس از چندین بار واژگونی در نهر آب متوقف شده و موجبات محبوس شدن سه سرنشین را فراهم نموده بود مشاهده می شد.

رمضانی با بیان اینکه سریعا نسبت به برش قسمتهایی از خودرو جهت خارج نمودن محبوسین اقدام شد، افزود: متاسفانه در لحظات اولیه راننده ۲۳ ساله بدلیل جراحات وارده در دم فوت نمود.

وی با بیان اینکه دو سرنشین دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند، افزود: سریعا عملیات انتقال به نزدیک ترین بیمارستان توسط عوامل پرتلاش اورژانس  صورت گرفت.

رمضانی در پایان با بیان اینکه علت بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، گفت: متاسفانه پس از استعلام از بیمارستان مربوطه سرنشین ۱۸ ساله بعلت شدت صدمات فوت شده و یک سرنشین ۲۲ ساله نیز که به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دیده در ICU بیمارستان قائم بستری است و خوشبختانه حال عمومیش خوب است.

Share