جانشین سازمان اطلاعات سپاه

ترامپ قصد حمله به ایران ندارد|کشف ۳ شبکه بزرگ فساد اقتصادی|انهدام ۱۵۷ کانال مستهجن

جانشین سازمان اطلاعات سپاه از کشف و دستگیری ۳ شبکه بزرگ فساد اقتصادی خبر داد و گفت: زمانی که ما برای لغو تحریم التماس کردیم برای ما شکست است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سردار حسین نجات بعد از ظهر پنجشنبه در یادواره ۳۹ شهید اطلاعات سپاه استان بوشهر اظهار داشت: ظرف سه ماه اخیر حدود ۱۵۷ کانال تلگرامی که ارتباط‌های مستهجن برقرار می‌کردند توسط نیروهای اطلاعات سپاه متلاشی و دستگیر شدند و ۷۰ درصد از آنها اظهار پشیمانی کردند و ۸ نفری نیز در این رابطه دستگیر شدند

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از فساد اقتصادی، فساد در کانال‌های اجتماعی و اجتماعی کار اطلاعات سپاه است، اظهار داشت: اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات توانست ۱۵ نفر تروریست که قرار بود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه خرابکاری و انفجاراتی داشته باشند دستگیر شدند.

نجات با تاکید بر اینکه کشوری امنیت بیشتری دارد که دستگاه اطلاعاتی قوی‌تری داشته باشد، افزود: دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات در این زمینه علیه نظام وارد شده‌اند اما ما با حداقل امکانات و با عشق و علاقه و همکاری مخبرین ما که ۲۰ میلیون هستند به مقابله با دشمن رفته‌ایم.

امن‌ترین کشور در منطقه هستیم

وی با بیان اینکه در منطقه امن‌ترین کشور ما هستیم در حالی که بیشترین تهدیدات علیه کشور ماست، بیان داشت: اگر امنیت خوبی داریم برای این است که مردم خوبی داشته و دستگاه اطلاعاتی هوشیاری داریم.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه متعجبیم از کسانی که امنیت نظام جمهوری اسلامی را نتیجه برجام می‌دانند، ادامه داد: در صورتی که اگر حاصلی داشته نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی است.

نجات با تاکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی پافشاری مقام معظم رهبری بر اقتدار بود که دشمن را پای میز مذاکره کشاند، گفت: خود آمریکایی‌ها می‌گویند ما قدرت حمله به ایران نداریم.

ترامپ قصد حمله به ایران ندارد

وی با بیان اینکه آنهایی که می‌گویند ترامپ قصد حمله دارد بدانند که ترامپ قصد حمله به ایران ندارد بلکه جنگ آنها علیه ما اقتصادی است، اضافه کرد: امنیت ناشی از پایداری و اقتدار ما و همچنین فعالیت‌های نیروهای اطلاعاتی ماست.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه خانواده شهدا شهید دادند چرا ما در مقابل دشمن ضعف نشان دهیم، تصریح کرد: هر وقت نگاه ما به دست دشمن باشد و برای لغو تحریم التماس کردیم آن وقت برای ما شکست بوده و اما زمانی که ما با اتکا به منابع و جوانان کشور توانستیم تحریم را دور بزنیم برای ما پیروزی است.

وی با تاکید بر اینکه چرا خانواده جانباز و شهید ما باید بیکار باشد؟ چرا کارخانه‌های ما باید تعطیل باشد؟، گفت: مردم خوزستان حماسه‌ها آفریدند، شهید دادند الان حقشان این است که با ریزگردها دست و پنجه نرم کنند.

شهدای اطلاعات مردانه در مقابل تروریست‌ها ایستادند

وی با اشاره به اینکه ما امروز به یاد مردانی در این مراسم جمع شده‌ایم که جان خود را تقدیم انقلاب و امنیت و آرامش ما کردند، اظهار داشت: شهدا مردانه با دشمن جنگیدند تا مردم این مرز و بوم در مقابل مستکبرین کمر خم نکنند.

نجات با بیان اینکه شهدای اطلاعات مردانه در مقابل تروریست‌ها ایستادند و آنها را تعقیب کرده و توطئه‌های آنها را کشف و از مخفی‌گاه‌هایشان بیرون کردند تا مردم در آرامش زندگی کنند، همچنین ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس یکی از محورهای پیروزی ما کار نیروهای پر تلاش اطلاعات بود.

نجات با تاکید بر اینکه امروز نیروهای اطلاعات سپاه از پیچیده‌ترین و ورزیده‌ترین نیروهای اطلاعاتی هستند، افزود: نیروهای اطلاعات سپاه طوری به عبدالمالک ریگی شدند با او به عربستان و دوبی هم رفتند و توانستند با همان هواپیما در ایران دستگیر کنند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه امروز نیروهای اطلاعات سپاه هستند که با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنند، افزود: اطلاعات سپاه توانسته سه شبکه بزرگ بدهکاران اقتصادی را کشف و دستگیر کند.

تشریح دستگیری جیسون رضائیان

وی در ادامه با اشاره به اینکه اطلاعات سپاه بدهکار بانکی ۶ هزار ۵۰۰ میلیاردی را که به همه رانت داده و توانسته از پول و سرمایه ملت هزارها میلیارد کارخانه بزند دستگیر کند، بیان داشت: فردی که اخیرا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد ۴ هزار میلیارد بدهکار سیستم بانکی کشور است.

نجات به تشریح دستگیری جیسون رضائیان پرداخت و تصریح کرد: اطلاعات سپاه یکسال بر این شخص دو تابعیتی که شبکه جاسوسی را در ایران تشکیل داده بود و قصد نزدیک شدن به برخی وزراء و مسئولان دفاتر برخی مسئولین داشت کار کرده بود و توانست او را دستگیر کند.

وی با بیان اینکه کری در مذاکرات چندین مرتبه از ظریف خواسته بود که جیسون رضائیان به آمریکا تحویل دهند، خاطرنشان کرد: این نتیجه مجاهدت شهادت‌گونه نیروهای اطلاعاتی سپاه است که آمریکا مجبور شد در قبال تحویل جیسون رضائیان ۱ میلیارد ۴۰۰ میلیون دلار به ما پرداخت کنند.

Share