در جلسه شورای ترافیک

تذکر جدی معاون عمرانی فرماندار به شهرداری تالش | معرفی متخلفین به هیات تخلفات اداری

موسوی با بیان مسوولیت شهرداری ها در مورد بروز سوانح و حوادث معابر، موانع و علایم غیر استاندارد، از معرفی شهرداری های متخلف به دادسرا خبر داد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حمید موسوی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تالش در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان مسوولیت شهرداری ها در مورد بروز سوانح و حوادث معابر، موانع و علایم غیر استاندارد، از معرفی شهرداری های متخلف به هیات تخلفات ادارای خبر داد.

 موسوی در اولین تذکر خود به عدم هماهنگی شهرداری تالش با شورای ترافیک را پیش از اجرای آسفالت خیابانهای شهر تالش سخن گفت و همچنین در مورد نصب برعکس چراغ راهنمایی و رانندگی در میدان امام علی تالش به معاون شهردار تالش تذکر جدی داد.

معاون عمرانی فرماندار تالش در ادامه خواستار رفع مشکلات سرعت کاه های این شهر به خصوص میدان نماز شد که بیشتر برای اتوبوس مناسب است.

وی از شهرداری تالش خواست تا طرح خود را برای ساماندهی مسافربرهای شخصی که مشکلات زیادی برای این شهر ایجاد کرده اند ارایه کند و افزود: وجود ۲ ترمینال برای حل مشکل کفایت نمی کند.

موسوی با بیان نزدیک شدن ورود مسافران نوروزی خواستار نصب هرچه سریعتر تابلوهای هدایت گردشگران تا ۲۵ اسفند ماه از سوی این سازمان شد.

گفتنی است در جلسه این شورا، شهرداری های چوبر و اسالم نیز تذکر گرفتند.

موسوی در پاسخ به محمدتقی نظیری شهرداری چوبر مبنی بر استفاده از گریدر و غلطک بدون وجود شن ریزی، آسفالت و قیر در معابر شهر چوبر گفت: به راستی در آستانه سال نو چه چیزی در چوبر گریدر زده می شود؟

وی در ادامه گفت: در جایی که پیاده رو وجود ندارد بهتر است تا شهردار نسبت به این موضوع چاره اندیشی کند.

معاون عمرانی فرماندار تالش حل مشکل نبود مامورین پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر را از طریق شرکت انتظام کاری شدنی خواند که شهرداری چوبر می تواند از این طریق اقدام نماید و از خدمات پلیس استفاده کند.

موسوی در ادامه از شهردار اسالم نیز به دلیل سرعت کاه های غیر استاندارد انتقاد کرد و خواستار رفع این نقص با نظر مساعد پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

Share