نوبخت در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بهره‌برداری تونل‌های منجیل در ۲۶ اسفند | مشخص شدن وضعیت مدیران دوتابعیتی

سخنگوی دولت در خصوص بهره‌برداری از تونل‌های منجیل در ۲۶ اسفند، وضعیت مدیران دوتابعیتی و همچنین پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا سخن گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه دوازدهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبر مبنی بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تأمین معیشتی کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت: هر چند مطاع است برای دولت نظر و بیانات رهبری در هر موضوع و عرصه‌ای که بیان می‌فرمایند به ویژه در این خصوص دولت موظف است برای فراهم کردن زمینه بیشتر خدمتگذاری کارکنان نجیب دولت در دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی این اقدام را داشته باشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: به همین جهت رشد بودجه ۹۶ که در مجلس به تصویب رسید، گویای این است که دولت برای فراهم کردن زمینه خدمتگذاری پلیس زحمتکش فرض می‌داند نسبت به اجرایی کردن نظر مقام معظم رهبری اقدام کند.

معاون رئیس‌جمهور در خصوص کارهای عمرانی دولت و فراهم ساختن زیرساخت‌ها اعلام کرد: هم‌اکنون همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی با همکاری پیمانکاران طرح‌های عمرانی که شرکت‌های خصوصی هستند، در حال فراهم‌سازی زیرساخت‌ها در سواحل جنوبی دریای خزر به خصوص رشته جبال البرزند.

وی گفت: از مسیر فیروزکوه به قائم‌شهر در بخش سوادکوه کار در حال انجام است که انشاءالله ظرف هفته آینده به اتماممی‌رسد. همچنین عملیات بزرگ راهداری در هراز نیز در حال پیگیری است؛ در مسیر کرج ـ چالوس در جاده کندوان نیز کارها به سرعت انجام می‌شود تا بتوان در ماه‌های آینده مسیری را مهیا کرد که ۶۰ کیلومتر راه را کوتاه‌تر کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در ۲۶ اسفند ماه بنابر هماهنگی‌های انجام شده تونل‌های منجیل مورد بهره‌برداری می‌رسد که قطعاً به تسهیل در عبور و مرور کمک می‌کند تا به همراه یک پل کنارگذر بتوانند هم‌وطنان با سهولت بیشتر مسیر را طی کنند.

معاون رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات پلیس راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد و گفت: پلیس راهور با همه صعوبت‌ها و گرمای شدید و سرمای طاقت‌فرسا به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

نوبخت در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت مدیران دوتابعیتی گفت: همانطور که مستحضر هستید وزیر اطلاعات با همین عنوان اعلام کرده که مسئولیت موضوع با آنهاست و در این خصوص اظهار نظر فرموده‌اند و ایشان با توجه به اظهارات دادستان کل، اقدامات را به اتمام خواهند رساند.

سخنگوی دولت ادامه داد: وزارت اطلاعات، اشراف اطلاعاتی نسبت به پیشینه همه مدیران دارند و منعی نمی‌بینم که این موضوع تا آخر سال اعلام نشود.

وی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل و خودرویی پلیس گفت: قطعاً در ردیف بودجه‌ای دارد و با سردار مهری در این خصوص توافقاتی داشته‌ایم که ان‌شاالله برای سال ۹۶ اجرایی و انجام می‌شود.

Share