شهردار منطقه ۳ رشت خبرداد:

بزرگترین پروژه آبنمای موزیکال کشور توسط منطقه ۳ اجرایی می شود

دکتر شریفی با بیان اینکه به دستور دکتر ثابت قدم شهردار محترم رشت این آبنما با تاکید باید در بهار ۹۶ افتتاح شود، گفت: از روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه روند اجرایی این پروژه توسط شهرداری منطقه ۳ به صورت جدی شروع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی شریفی شهردار منطقه ۳ در خصوص آبنمای موزیکال پارک ملت اظهار داشت: این آبنما با وسعت ۵۰۰۰ متر مربع بزرگترین آبنما در کشور و دومین آبنما در خاورمیانه می باشد.

وی در بیان ویژگی این پروژه بسیار زیبا گفت: این آبنما دارای تعدادی فواره (نازل) است که پرتاب آب از فواره ها با موزیک و رقص نور هماهنگ بوده و زیبایی و جذابیت خاصی به پارک ملت در منطقه سه خواهد داد.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: کلیه تمهیدات لازم در جهت ایمنی این آبنما اندیشیده شده و علاوه بر حفاظ جهت جلوگیری از سقوط افراد وکودکان به داخل استخر دورتادور داخل استخر یک حاشیه نیم متری تعبیه شده که از هر گونه غرق شدگی جلوگیری بعمل آید.

دکتر شریفی با بیان اینکه به دستور دکتر ثابت قدم شهردار محترم رشت این آبنما با تاکید باید در بهار ۹۶ افتتاح شود، گفت: از روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه روند اجرایی این پروژه توسط شهرداری منطقه ۳ به صورت جدی شروع شده است .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجری ، پیمانکار و کارفرمای این پروژه شهرداری منطقه ۳ می باشد، سعی داریم بصورت بسیار فشرده و شبانه روزی فاز اول این پروژه بسیار زیبا و بزرگ را در اردیبهشت ماه سال ۹۶ افتتاح کنیم .

وی با ابراز خرسندی گفت: این آبنمای زیبا می تواند جاذبه گردشگری خوبی در منطقه ۳ محسوب شده و مسافران و گردشگران زیادی را به شهر رشت در منطقه ۳ جذب کند.

Share