در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی:

اصغریان: برگزاری نمایشگاه‌ها موجب حمایت از تولیدات داخلی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری گیلان گفت: خرید کالا به صورت عمده و ارزان از سوی همشهریان و حمایت از تولیدات داخلی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، محمدحسین اصغریان در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور ۸۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور در گیلان گشایش یافته است، اظهار داشت: واحدهای تولیدی و بارزگانی از ۱۱ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری گیلان با تاکید بر اینکه نمایشگاه مذکور با دو هدف برگزار شده است خاطرنشان کرد: خرید کالا به صورت عمده و ارزان از سوی همشهریان و حمایت از تولیدات داخلی از اهداف مهم نمایشگاه مذکور است.

اصغریان تنوع و اجتماع کالاهای با کیفیت را در نمایشگاه‌ها، گسترده‌تر از بازار مصرف عنوان کرد و گفت: مشتریان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسب و با کیفیت بهتر در نمایشگاه‌ها تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون از ۲ تا ۷ اسفندماه به‌مدت ۶ روز در گیلان دایر است تصریح کرد: نمایشگاه مذکور با استقبال پرشوری از سوی شهروندان گیلانی مواجه شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری گیلان با تاکید بر اینکه استقبال از این نمایشگاه‌ها حمایت از تولیدات داخلی است بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در مدت مذکور در ساعات ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه دائمی گیلان میزبان علاقه‌مندان است.

Share