با حضور فرماندار شهرستان رشت

برگزاری مراسم تودیع و معارفه بخشدار لشت نشاء| شفقی: جایگاه شوراها تبیین شود

از زحمات ۳ ساله شاددوست بخشدار اسبق لشت نشاء تقدیر و تشکر نمود و آقای علیجانی را به سمت بخشدار جدید لشت نشاء معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری بخش لشت نشاء ضمن گرامی داشتن  ۲۲ اسفند روز شهدا گفت: امروزه شاهد کاهش تورم و توانایی های مالی و اقتصادی پویا شده ایم و امید است که بتوانیم از اقتصاد تک محصولی نفت به دور باشیم و با همکاری هم و تولید ملی ، بیکاری  و تورم ها را مهار کنیم.

شفقی در ادامه اذعان داشت: با توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی موجود اعم تورم، رشد اقتصادی و میزان رشد سرمایه گذاری در بخش های مختلف کارنامه ای دولت الحمدلله در اقتصاد مقاومتی نیز موفقیت آمیز بوده است و مردم بخوبی پیام رشد ۰.۸ درصدی را در مقایسه با رشد منفی ۶.۸ درصد که برای اولین بار در دهه گذشته محقق شده را درک می کنند.
وی در ادامه گفت :جامعه نظام جمهوری اسلامی ایران باید در همه عرصه های و تصمیمات مهم کشوری با آرای عمومی مردم کشور را اداره کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت افزود: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری در امسال قطعا با حضور و مشارکت حد اکثری مردم که از مهمترین سرمایه های این نظام می باشند برگزار خواهد شد و این حضور اقتداری برای پیشرفت و قدرت نظام است.

وی در ادامه گفت : وظیفه همه تبیین درست از جایگاه ریاست جمهوری و شورا هاست.
شفقی در ادامه به یاد آور شدن رهبر و سایه پر برکت انقلاب گفت: همه اقشار جامعه اعم از مسئولین و مردم زیر پرچم یک نفر در حال زندگی هستیم و باید برای ثبت و صیاق نظام تحت فرمان ایشان باشیم .
وی در ادامه اشاره داشت مسئولین بخش باید آماده سازی لازمه را برای مسافران و گردشگران و ایجاد تمهیدات لازم برای اسکان آنها تدارک ببینند.

در پایان جلسه از زحمات ۳ ساله شاددوست بخشدار اسبق لشت نشاء تقدیر و تشکر نمود و آقای علیجانی را به سمت بخشدار جدید لشت نشاء معرفی کرد.

Share