در بلوار خیابان اطباء بندرانزلی

برخورد خودروی سمند با تیر چراق برق در انزلی یک کشته برجای گذاشت

خودروی سمند بر اثر سرعت زیاد ، پس از برخورد با بلوار این خیابان منحرف و به شدت با تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با تیر چراغ برق در بلوار خیابان اطباء بندرانزلی ، راننده جوان آن در دم جان باخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: با گزارش مردمی به شماره ۱۲۵ در ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه مبنی بر وقوع تصادف شدید در بلوار اطباء بندرانزلی ،ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع ، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
علیرضا جعفرزاد راد افزود: خودروی سمند بر اثر سرعت زیاد ، پس از برخورد با بلوار این خیابان منحرف و به شدت با تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد کرده بود.
وی خاطرنشان کرد : در این حادثه راننده جوان این خودرو در دم جان باخته بود که پس از بریدن سقف ماشین ، جوان فوت شده از خودرو بیرون کشیده شد.
جعفر زاد راد یاد آور شد : در حین انجام این عملیات ، دو تن از ماموران آتش نشانی نیز براثر وجود ذرات شیشه و تماس با بدنه فلزی بریده شده خودرو، آسیب دیدند که توسط عوامل اورژانس در محل مداوا شدند.
وی تاکید کرد : علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

Share