مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان

بخاری های نفتی تا اواسط سال ۹۶ از مدارس گیلان حذف می شوند

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: در صورت تامین اعتبار تمامی بخاری‌های نفتی تا اواسط سال ۹۶ از مدارس گیلان حذف می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اوسط اکبری مقدم، مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه ستاد استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس گیلان ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته بر ضرورت استاندارد سازی سیستم های گرمایشی تمامی مدارس استان تاکید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در دوسال اخیر، افزود: به حمدالله اقدامات خوبی طی دو سال اخیر در زمینه استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس گیلان برداشته شده است.

مهندس مقدم با بیان اینکه دانش آموزان این مرز بوم باید از ایمن ترین سیستم گرمایشی برخوردار باشند،اظهار کرد: این اصل مهم در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد تا فضایی امن برای کسب علم و معرفت برای آینده‌سازان کشور فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه هنوز کاستی های در این زمینه داریم، تصریح کرد: به حول قوه الهی در صورت تامین اعتبار تمامی بخاری‌های نفتی تا اواسط سال ۹۶ از مدارس گیلان حذف می‌شوند.

گفتنی است، در ادامه اعضای ستاد در خصوص نحوه و چگونگی استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس در مناطق مختلف استان باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

Share