نامه استاندار گیلان به شهرداران

با توجه به بارش سنگین برف، فضای شهرها برای استقبال از گردشگران مهیا شود

استاندار گیلان امروز به شهردران سراسر استان ابلاغ کرد با توجه به اینکه بارش برف سنگین به سیمای شهری آسیب وارد کرده است تا فرصت باقی مانده به نوروز، فضای شهرها را برای استقبال از گردشگران فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،استاندار گیلان امروز به شهردران سراسر استان ابلاغ کرد با توجه به اینکه بارش برف سنگین به سیمای شهری آسیب وارد کرده است تا فرصت باقی مانده به نوروز، فضای شهرها را برای استقبال از گردشگران فراهم کنند.

نجفی در این نامه خطاب به شهرداران نوشته است با توجه به در پیش‌ بودن ایام تعطیلات نوروزی و حضور چشمگیر گردشگران، مسافران و میهمانان از اقصی نقاط کشور در استان سر سبز گیلان، شایسته است به منظور رفاه هر چه بیشتر و ایجاد رضایت مندی میهمانان و معرفی جایگاه مطلوب فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گیلان با اجرای فرآیند مناسب‌سازی فضای ورودی شهرها بویژه مبادی ورودی استان، بهسازی و نوسازی سیما و مبلمان شهری، زیباسازی میادین اصلی شهر و ارائه خدمات مناسب در نقاط ساحلی، برگزاری جشنواره‌های بومی، محلی و معرفی فرصت‌های گردشگری، شرایط لازم برای ارتقاء و تحقق اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر فراهم شود.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اینکه، بارش‌های برف سنگین اخیر منجر به تخریب بخشی از زیـرساخت‌ها و روکش‌های آسفـالت‌ معـابر شهـری شد تاکید کرد ضـروری است شهرداران با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان سال، هـر چه سریعتـر نسبت به ترمیم آسفالت ورودی‌هـا و معـابـر اصـلی اقدام لازم را انجام دهند.

گفتنی است دکتر نجفی در این نامه ها معاونت هماهنگی امور عمرانی و فرماندران  را مسئول نظارت بر عملکـرد  شهرداران و ارزیابی اقدامات آنان اعلام کرده است.

Share