فرماندار شهرستان بندر انزلی مطرح کرد:

باید اثرات ماندگار برجای بگذاریم | استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای افزایش مشارکت در انتخابات

مومنی زاده با بیان اینکه نیازمند کارشناسی جهت افزایش مشارکت مردمی در انتخابات هستیم، گفت: با هر هنر و تدبیری که به ذهن می رسد مردم را تشویق کنید که در انتخابات آینده در شرکت کنندو اهمیت دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان بندر انزلی با تاکید بر افزایش جلب حداکثری مشارکت های مردمی در صحنه پر شور انتخابات ریاست جمهوری سال ٩۶ و استفاده از ظرفیت فضای مجازی با بیان اینکه در جامعه امروز روابط عمومی از اساسی ترین نیاز های بشری است که نقش موثری در توسعه جوامع بشری ایفا می کند، افزود: روابط عمومی یک حلقه واسط بین جامعه با دستگاه های اجرایی است، مشاور امین رییس و مدیر دستگاه برای انتقال وضعیت عمومی جامعه به رییس دستگاه، چشم و گوش بینای رییس اداره، چشم و چراغ یک اداره که می تواند شکاف و فاصله بین مردم و دستگاه اجرایی را کم کرده و اعتماد سازی کند، است.

فرماندار انزلی وی رسانه های دیداری، شنیداری و مجازی را دارای کارکرد مشابه دانست و تصریح کرد: با وجود فضای مجازی شاهد تحول بزرگ جهانی در این عرصه هستیم و می توان گفت شاهد یک انقلاب در تمدن جهانی و بشری می باشیم.

مومنی زاده گفت: با ظهور فضای مجازی و پیشرفت ارتباطات دنیا به یک دهکده کوچک تبدیل شده است و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.

وی اظهار کرد: با توجه به سوابق درخشان تاریخی و مزایای اقتصادی و اجتماعی بندر انزلی، این شهرستان می تواند بیش از این رشد کند و استحقاق بندر انزلی و مردم آن بیشتر از این است و این بیانگر کوتاهی افراد در جایگاه های مختلف نیست چرا که همه در جایگاه های مختلف در حد توان خود زحمت کشیده و می کشند.

فرماندار انزلی تأکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه برای سوق دادن شهرستان به سمت افزایش خدمات عمومی، اجتماعی و اقتصادی استفاده نماییم.

وی با اشاره به اینکه باید در صدد افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو باشیم، اظهار کرد: سطح فرهنگی مردم انزلی بالاست و نسبت به سرنوشت شهر، استان و کشور خود حساس هستند.

مومنی زاده با بیان اینکه نیازمند کارشناسی جهت افزایش مشارکت مردمی در انتخابات هستیم، گفت: با هر هنر و تدبیری که به ذهن می رسد مردم را تشویق کنید که در انتخابات آینده در شرکت کنندو اهمیت دهند.

فرماندار شهرستان انزلی اظهار کرد: فعالان فضای مجازی می توانند نقش تاثیر گذاری در مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید هم وضعیت موجود درجامعه به مدیران منتقل شود و هم برعکس، گفت: هم اکنون این نقش در شهرستان به خوبی انجام نمی شود.

مومنی زاده با بیان اینکه آماده پاسخگویی به خبرنگاران هستم، گفت: روحیه من کار روزمره نیست و علاقه مند به انجام کارهای زیربنایی و اساسی هستم تا اثرات ماندگار برجای گذاریم.

گفتنی است همایش تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری با حضور خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بندر انزلی در فرمانداری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

Share