معاون استاندار گیلان در همایش شوراها و دهیاران شهرستان املش

انصاف نیست به طمع قدرت فرزندان نظام را مورد حمله قرار دهند| نباید خدمات دولت پوشیده بماند

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: ولی بدانید مجبور خواهد شد عمل کند و بعد از امضا برجام ما مبارزه جدیدی را با شکلی جدید آغاز کرده ایم.کشور ما قدرتمند تر شده و خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان در همایش شوراها و دهیاران شهرستان املش با قدردانی از مسئولین برگزاری همایش به ویژه فرماندار شهرستان املش اظهار کرد: حدود دو ماه به انتخابات مهم و تاثیرگذار ریاست جمهوری و شوراها باقیمانده است و جنب و جوش مسئولین اجرایی کشور در همه سطوح آغاز شده تا انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.

اصغریان تصریح کرد: قطعه همه ما به اهمیت این رخداد عظیم واقف هستیم و میدانیم همانند سایر انتخابات گذشته و حتی بیش از آنها این انتخابات تاثیرگذار است.

جهان متلاطم و بلکه متشنج است

وی افزود: وضعیت جهان و منطقه بیش از هر زمان دیگری متلاطم و بلکه متشنج است. ناامنی و بی قانونی کل منطقه را فراگرفته و کم کم در سراسر جهان در حال گسترش است. از آمریکا تا اروپا از آسیای جنوب شرقی تا آفریقا و بویژه منطقه خاورمیانه  در ناامنی و بی قانونی عجیبی به سر می برند و می توان گفت قانون جنگل حاکم شده است.

معاون استاندار گیلان در ادامه گفت: در کشور آمریکا فردی به قدرت رسیده که حرکات غیرمنطقی و بدور از عقلش برای کل جهان مایه نگرانی شده است. زمزمه پیروزی افراد راست گرای افراطی در کشورهایی همانند فرانسه، هلند و بسیاری از کشورهای اروپایی به گوش می رسد و انگلیس دوباره خوی استعماری و ظالمانه خود را نشان می دهد و تروریسم کل جهان را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه در خاورمیانه عربستان جنگی طالمانه را با کمک کل جبهه کفر و ستم بر ملت بی دفاع یمن تحمیل کرده است، افزود: فجایع این جنگ را اگر روزی بی پرده جهانیان بفهمند بسیار متاثر خواهند شد که در قرن ۲۱ شاهد شاهد چه فجایع کم نظیری در فقیرترین کشور دنبا بوده ایم.

اصغریان ادامه داد: شرایط افغانستان، عراق و سوریه را نیز که بهتر از من می دانید و حداقل از ۸۱ کشور جهان تروریست در سوریه حضور دارد. ده ها هزار تروریستی که آدمکشی، قتل و تجاوز را با فجیع ترین شکل آن مایه تقرب به خدا و همنشینی با رسولش در بهشت می دانند و این اج انحراف از دین و انسانیت و فطرت پاک الهی است.

به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند

 معاون استاندار گیلان با بیان اینکه در چنین شرایطی امروز ایران اسلامی بعنوان امید مظلومان منطقه بویژه شیعیان در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز قرار گرفته است، یادآور شد: ایران یک جزیره ی امن و آرام و تنها نقطه امید شیعیان جهان است. امنیتی که با ریخته شدن خون عزیزان زیادی از بهترین فرزندان ما در مرزها و خارج از مرزهایمان بدست آمده است.

اصغریان با بیان اینکه استعمار و سلطه طلبان به دنبال روزنه ای هستند تا بر ایران بتازند، افزود: آنها که در میدان نبرد به همت مجاهدان راه خدا پیروز نشده اند به دنبال تفرقه بین مردم و دلسرد کردن آنان از همراهی با نظام در صحنه های حساسی چون انتخابات هستند.

وی افزود: دلسرد کردن مردم با روشهایی چون بزرگ کردن نقاط ضعف جمهوری اسلامی و پوشاندن خدمات آن در مقابل نشان دادن و بزرگ کردن دستاوردهای کوچک حکومت های وابسته و البته پوشاندن نقاط ضعف آنها ادامه دارد.

معاون استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در این برهه حساس و سرنوشت ساز همه ما وظیفه داریم اولا با بیان خدمات دولت و نظام در نزدیک به ۴ دهه گذشته مانع دستیابی دشمن به اهدافش در تخریب چهره نظام شویم. ثانیا با اطمینان بخشی به مردم که انتخاباتی سالم و شفاف را پیش رو خواهیم داشت و با حذف زمزمه گران اختلاف و تفرقه، نمایشی بی نظیر از جلوه های حضور مردم در صحنه انتخابات را رقم بزنیم.

مردم هرکسی را که دوست دارند انتخاب خواهند کرد / هیچ کس حق ندارد دولت را از نظام و نظام را از دولت جدا بداند

اصغریان با بین اینکه مهمترین وظیفه مسئولان اعتمادبخشی به مردم است اظهار کرد: در این راستا از آرای مردم صیانت خواهد شد و منتخبان واقعی آنها پیروز این رقابت سالم خواهند بود و دولت و نظام اصلی ترین هدف خود را مشارکت بینظیر مردم قرار داده اند. هرکسی را ملت دوست دارند انتخاب خواهند کرد و مجریان انتخابات فقط وظیفه پاسداری از آرای مردم و زمینه سازی برای برگزاری هرچه باشکوه این رخداد را برعهده دارند.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: لازم است اقضار تحصیل کرده و عالم جامعه تلاش کنند که اولا مردم در انتخاب افراد اصلح راحت تر و بهتر عمل کنند و با روش های قانونی راه انتخاب صحیح را به مردم نشان دهند و البته از تخریب افراد و اشخاص بپرهیزند که این گناهی نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد دولت را از نظام و نظام را از دولت جدا بداند و اینگونه وانمود کنند که دولت و نظام دو مقوله جدا از هم هستند تصریح کرد: این دولت های پس از پیروزی انقلاب بوده اند که نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند.

اصغریان گفت: نباید برای انتقاد از دولت اعتماد عمومی مردم به نظام را دچار خدشه نمود که این گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب و امام راحل بر وحدت کلمه تاکید دارند و آن را در بین اقشار جامعه از اوجب واجبات می‎دانند.

نباید خدمات دولت پوشیده بماند

معاون استاندار گیلان یادآور شد: دولت و نظام دستاوردهای عظیمی را طی سالهای گذشته و حال داشته و دارند و باید برای مردم بیان شود تا مردم باور داشته باشند که کشور در حال پیش رفت و توسعه است هرچند که مکشلات زیادی هنوز باقیست که باید به مرور رفع شوند.

وی با بیان اینکه بیان خدمات دولت، بویژه خدمات اساسی و زیرساختی آن باعث امیدواری مردم به نظام شان هست یادآور شد: نباید این اقدامات و خدمات پوشیده بماند. همه تلاش دولت تکمیل زیرساخت های اساسی و تمرکز بر پروژه هایی هست که اولاً تاثیر بیشتری در اقتصاد کلان و خرد جامعه داشته باشد و ثانیاً بار بیشتری از مشکلات بکاهد.

معاون استاندار گیلان افزود: بزودی در سطح ملی شاهد جشن بزرگ در حوزه نفت و گاز خواهیم بود، افتتاح ۲۰ میلیارد دلار پروژه در این حوزه به شدت اقتصاد ملی و متاثر خواهد ساخت. پس از سال های طولانی اولین بار در برداشت از میدان عظیم گاز پارس جنوبی، ایران از قطر جلو می افتد.

اصغریان گفت: قرار بود سالیانه ۱۲۰ میلیارد دلار از این بخش و میدان کشور درآمد داشته باشد ولی متاسفانه کم کاری ها باعث شد ما تا سال ۹۶ فقط ۱۷ فاز آن را در دست بهره برداری داشته باشیم. هنوز ۸ فاز دیگر باقی مانده ولی با همین ۱۷ فاز هم درآمد کشور متحول می شود.

معاون استاندار گیلان به توفیقات دولت اشاره کرد و گفت: در بحث بهداشت و درمان مردم به جای پرداخت ۷۰ درصد هزینه های بیمارستانی، الان روستائیان ما ۳ درصد و شهری ها ۶ درصد هزینه های درمان را در بیمارستان های دولتی می پردازند. بودجه بهداشت و درمان در این دولت چند برابر شده است و این کاری بزرگ بود که نباید فراموش شود.

وی افزود: دربحث گازرسانی در همین استان الان شاخص بهره مندی به بیش از ۹۵درصد رسیده است، از ۶۳ درصد در ابتدای دولت به ۹۵ درصد پس از سه سال و نیم یعنی کاری بسیار بزرگ. در مسکن مهر تاکنون ۶۵ هزار واحد در استان به مردم تحویل داده شده که ۴۰ هزار واحد آن در همین دولت تکمیل و تحویل شده است و باقیمانده نیز بزودی واگذار خواهد شد.

پس از برجام مبارزه را با شکل جدیدی آغاز کردیم

به گزارش دیارمیرزا اصغریان در بخش دیگری از اظهارات خود به برجام اشاره کرد و گفت: نباید مسائل را سفید و سیاه ببینیم. در موضوع برجام یک کار ملی صورت گرفت، یک تصمیمی در سطح ملی و با همفکری همه مسئولین عالی کشور گرفته شده که قطعاً خیر کشور در آن است. سایه جنگ از کشور دور شد و اجماع جهانی علیه کشورمان فروریخت و بسیاری از تحریم های ظالمانه رفع شد.

وی افزود: تحریم فروش نفت و محصولات پتروشیمی، هواپیمایی، کشتیرانی، بیمه، صنعت خودرو و سوئیفت و … و حتی دارو کشور را در وضعیت بدی قرار داده بود. سالها بود حتی تسلیحات دفاعی نظیر s300 را خریداری کرده بودیم ولی نزدیکترین متحدانمان به ما نمی دادند و اینها از دستاوردهای برجام هست و بسیاری از دستاورد های دیگر. اما اگر بپرسید آیا طرف مقابل قابل اعتماد است؟ می‎گوییم خیر. آیا به همه تعهدات خود عمل کرده؟ خیر.

معاون استاندار گیلان تصریح کرد: ولی بدانید مجبور خواهد شد عمل کند و بعد از امضا برجام ما مبارزه جدیدی را با شکلی جدید آغاز کرده ایم.کشور ما قدرتمند تر شده و خواهد شد.

اصغریان متذکر شد: اجازه ندهیم کسانی نامردی و عدم وفای به عهد غربیان را به حساب فرزندان دلسوز و انقلابی ما بگذارند. انصاف نیست برخی از افراد و جریانات به طمع قدرت، بیایند و بخشی از بهترین فرزندان نظام را مورد حمله قرار دهند. بیائیم منافع ملی را بر منافع فردی، گروهی و حزبی مان ترجیح بدهیم.

Share