در پی اختلافاتی

انتقاد خواننده سرشناس از صداوسیما

اعتماد نوشت: تازه‌ترین نشست خبری محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی در حالی برگزار شد که او از آمادگی کامل گروه اجرایی خود برای برگزاری کنسرت‌های رایگان در شهرستان‌های کوچک خبر داد و در بخشی از صحبت‌هایش به اختلاف‌هایی که با سازمان صدا و سیما دارد اشاره کرد و گفت که رسانه ملی او را مورد بی‌مهری قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از اعتماد، اختلافات محمد معتمدی بعد از ویژه‌برنامه شب یلدا با اجرای فرزاد حسنی شروع شد که در آن برنامه قرار بود که معتمدی علاوه بر اجرای موسیقی حرف هم بزند که اجرای موسیقی‌اش در سه دقیقه خلاصه شد و بخش گفت‌وگو با او حذف شد او هم در نامه‌ای به رییس صدا و سیما نوشت که دیگر جلوی دوربین صدا و سینما نخواهد آمد.

معتمدی در نشستی که روز گذشته برگزار شد دوباره از این دلخوری‌اش حرف زد و گفت: واقعیت این است که بنده به عنوان محمد معتمدی خواننده ساختمانی در عرصه فعالیت‌های هنری خودم دارم که رسانه ملی هیچ ستونی از این ساختمان را پر نکرده است. البته این موضوع از یک لحاظ برای من خوب است و از یک لحاظ جای تاسف دارد که چرا یک رسانه اروپایی مانند رادیو ملی فرانسه می‌آید و از من اثری ضبط می‌کند و آن را در قالب یک هدیه به مخاطبان خود ارایه می‌دهد اما رسانه ملی رفتارهایی با یک خواننده می‌کند که زیبنده رسانه ملی نیست.

او می‌گوید که تحصیلات عالی خود را در دانشکده صدا و سیما به پایان رسانده و از همان زمان نیز مورد بی‌مهری قرار گرفته است. معتمدی یادآور شد: از همان ابتدا سعی کردم کاری با سازمان صدا و سیما نداشته باشم کما اینکه خیلی از همکاران من در رسانه ملی ۴۰ برابر من خوانده‌اند در حالی که من غیر از چند سریال و مستند کار دیگری نداشتم به همین جهت با توجه به اتفاقاتی که در ویژه‌برنامه شب یلدا پیش آمد ترجیح دادم از این فضا دوری کنم که اگر آشی نخوردیم حداقل دهن مان نسوزد البته من تاکید می‌کنم که هیچ دشمنی با رسانه ملی ندارم اما وقتی می‌بینم در رسانه ملی اجازه حضور در آنتن زنده ندارم، اما در کشورهای دیگر رسانه‌های رسمی آنها بیشتر از اینجا به هنرمندان ایران توجه می‌کنند حرف دیگری برای گفتن ندارم.

به گفته معتمدی تا پایان سال فعلا برگزاری کنسرت در یزد و شاهرود قطعی شده و از اردیبهشت ماه سال آینده نیز در شهرهای شیراز، آمل و کاشان کنسرت‌هایی برگزار خواهد شد. او گفت: رایزنی‌هایی انجام گرفته تا بتوانیم در شهرستان‌های کوچک و مکان‌هایی که مخاطبان از بضاعت کمتری به لحاظ خرید بلیت برخوردارند کنسرت‌هایی را به صورت رایگان برگزار کنیم.

Share