فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

انتخابات یک نمایش نیست| تا لحظه آخر باید از دولت دفاع کنیم

فرماندار لاهیجان گفت: انتخابات یک نمایش نیست بلکه یک حماسه و یک حرکت مردمی می باشد، تمامی ما می بایست حس امید و شور و نشاط را به مردم منتقل کنیم تا آن ها را پای صندوق های رای ببینیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمداحمدی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی پیرامون حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که با حضور اعضای ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند: «عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می دهد» به نوعی تکلیف را در این رابطه مشخص کرده اند، ایشان بارها بر مشارکت مردم تاکید کردند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه «ساختار هر حکومتی، مشارکت و مشروعیت را طلب می کند»، خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص شده است و در رابطه با مشارکت نیز بارها در عرصه ها و موضوعات مختلف همچون راهپیمائی ۲۲ بهمن سال جاری مشارکت مردم نیز اثبات شده است و این برای ما یک ارزش و تکیه گاه است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم عزیز کشورمان علی الرغم مشکلات موجود در جامعه، در دنیا مثال زدنی است، افزود: حرکاتی توسط استکبار در منطقه ایجاد شده برای اینکه حماسه انتخابات سال آینده را تحت شعاع قرار دهند. از تمام ابزار و توان خود برای دست یابی به اهدافشان استفاده خواهند کرد و ما به عنوان متولیان امر اجرا در انتخابات می بایست یک بار دیگر مردم را برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم.

احمدی گفت: اصلا هدف ما این نیست که مردم را به پای صندوق رای بیاوریم و بگوییم به فرد خاصی رای دهید، بلکه دنبال این هستیم که مردم پای صندوق های رای بیایند هر آنکه را که از نظر خود صالح تر می دانند انتخاب کنند و به او رای دهند.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: تمام تلاشمان بر این است که شور و شعف بیشتری را در انتخابات به وجود بیاوریم و مشارکت مردم را بیشتر کنیم، هر شهرستان و استانی برنامه های خاص خود را در این خصوص دنبال می کند، به طور مثال در لاهیجان برنامه و طرح های بسیاری در قالب همایش ها و … تنظیم شده و تنظیم خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: تمام ادارات ارگان ها به عنوان نمایندگان دولت در سازمان های مربوطه با وجود همه محدودیت ها و مشکلات وقتی خدمات و عملکردهای ارزنده ای را برای اعتلا و پیشرفت دولت و نظام انجام داده اند می بایست منعکس کنند تا مردم از این خدمات مطلع شوند.

وی افزود: مردم باید از عملکردهای خادمان خود اطلاع داشته باشند تا امید به زندگی در جامعه بیشتر شود، باید مردم بدانند که در شهر چه می گذرد باید مزیت های عملکردها و خدمات انجام شده برای مردم عنوان شود.

نماینده دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: مدیریت عملکردهای ما باید به گونه ای باشد که خدای نکرده حتی یک نفر این فکر را کند که رای او سرنوشت ساز نخواهد بود، همه باید این باور را داشته باشند که حضور یک فرد در پای صندوق رای در سرنوشت آینده کشور تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار لاهیجان گفت: نباید عملکردهای ما در بحث انتخابات به گونه ای باشد که شائبه ای به وجود بیاید که خدای نکرده دولت از کسی  حمایت می کند، این گناه است قطعا اینطور نخواهد بود چرا که اصل بی طرفی در انتخابات یکی از اهداف مهمی است که ان را دنبال خواهیم کرد.

احمدی تاکید کرد: انتخابات یک نمایش نیست بلکه یک حماسه و یک حرکت مردمی می باشد، تمامی ما می بایست حس امید و شور و نشاط را به مردم منتقل کنیم تا آن ها را پای صندوق های رای ببینیم.

وی خاطرنشان کرد:حرام است که از اموال دولت و نظام برای انتخابات استفاده کنیم، اما این به معنی این نیست که بنده به عنوان فرماندار یک دولتی نباشم، نباید طوری شود و بگوییم که چون نزدیک به انتخابات است از دولت دست بکشیم، ما خدمتگزار مردم هستیم تا لحظه آخر باید از دولت دفاع کنیم، بنده حتی شب انتخابات نیز سیاست های دولت را تبیین خواهم کرد چرا که خادم این نظام، دولت و مردم هستم.

Share