نیکفر در گفتگویی مطرح کرد:

انتخابات هیأت نظارت غیرقانونی است و باید دوباره برگزار شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی انتخابات هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان را غیرقانونی و یک طرفه خواند و گفت: در هیأت نظارت بر انتخابات شوراها باید از هر جناحی یک نفر حضور داشته باشد اما آقایان اصرار دارند که همه از جناح مخالف باشند و این تفکر برای نظام اسلامی خطرناک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ذبیح نیکفر انتخابات هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان را غیرقانونی خواند و اظهار کرد: در هیچ استانی چنین اقدامی صورت نگرفته و چنین افرادی عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراها نشده‌اند.

وی با بیان اینکه در مدتی که اعتراض‌ها صورت گرفت هیأت نظارت برای چندین نفر حکم زدند، افزود: این امر نشان داده که انتخابات این هیأت غیرقانونی بوده و باید انتخابات هیأت نظارت دوباره برگزار شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی وضعیت فعلی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان را حاصل تفکرات سیاسی عده‌ای و یک‌طرفه برخورد کردن آن دانست و گفت: انتخاب افراد فعلی در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان دهن‌کجی به نظام اسلامی است و این انتخابات باید دوباره برگزار شود.

وی با تصریح بر اینکه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان قصد دارند جریانات انتخابات را به سود خود پیش ببرند، خاطرنشان کرد: این هیأت می‌خواهد همه چیز در انتخابات به دست خودشان باشد و نتیجه چنین اقدامی در انتخابات خود را نشان می‌دهد.

نیکفر حضور تمام جناح‌ها و افراد پای صندوق‌های رأی را مهم دانست و یادآور شد: نباید در جامعه ناامیدی رخ دهد و در هیأت نظارت بر انتخابات شوراها باید از هر جناحی یک نفر حضور داشته باشد اما آقایان اصرار دارند که همه از جناح مخالف باشند و این تفکر برای نظام اسلامی خطرناک است.

Share