ابراهیمیان درگفتگو با دیارمیرزا خبرداد

انتخابات انجمن نمایش گیلان در رشت برگزار می‌شود

معاون ارشاد گیلان گفت: برای انتخاب هیات مدیره انجمن نمایش استان گیلان ۱۱ نفر کاندیدا شدند که از بین این افراد ۵ نفر به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: انتخابات انحمن نمایش استان گیلان با حضور دو نماینده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت راس ساعت ۱۳:۳۰دقیقه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای انتخاب هیات مدیره انجمن نمایش استان گیلان ۱۱ نفر کاندیدا شدند که از بین این افراد ۵ نفر به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

ابراهیمیان با بیان اینکه هیات مدیره منتخب به مدت دو سال مسئولیت این حوزه را برعهده خواهند داشت، گفت: اهداف این هیات مدیره و انجمن کمک و حمایت از تولید و اجرای نمایش در شهرستانها، حمایت از پروژه های پژوهشی و چاپ متون نمایشی است.

این مسئول حمایت از آثار برتر نمایشی، ایجاد امکان اجرا در سایر نقاط کشور، مشارکت در برگزاری جشنواره تئاتر استانی، فراهم آوردن امکانات لازم برای برگزاری تئاتر ملی، ایجاد کتابخانه های تخصصی تئاتر را از دیگر اهداف انجمن نمایش دانست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان گیلان ۳۱ گروه نمایشی فعالیت می‏‌کنند.

گفتنی است انتخابات انجمن نمایش گیلان که مقرر بود روز سه شنبه ٢۶ بهمن ٩۵ در رشت برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امکان حضور کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی لغو شده بود.

Share