امام جمعه املش:

املش از نبود جاده رنج می‌برد

امام جمعه املش با اشاره به کمبود امکانات رفاهی در این شهرستان گفت: املش از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم بوده و از نبود جاده رنج می‌برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد صفری قاسم‌آبادی با تسلیت ایام شهادت فاطمه(س) اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) نخستین بانوی مدافع حریم ولایت و امامت بود و همه باید درس ولایت‌مداری را از این بانوی گرامی فرا گیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه املش با فرا رسیدن بهار بسیار زیبا می‌شود، افزود: این شهرستان برخلاف ظاهر فریبنده خود نیازمند توجه ویژه مسؤولان برای رشد و توسعه است.

امام جمعه املش این شهرستان را به لحاظ برخورداری از امکانات و رفاهیات اجتماعی نامطلوب خواند و تصریح کرد: املش به لحاظ عدم بهره‌مندی از جاده و معابر سالم رنج می‌برد.

وی رفع محرومیت‌ها و توجه به املش را از مطالبات مردم خواند و گفت: ما به دلیل اینکه نمی‌توانیم پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم رنج می‌بریم ضمن اینکه توسعه عمران و پیشرفت املش مستلزم توجه به زیرساخت‌های این شهرستان بوده و املش از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها مانند نبود جاده مناسب رنج می‌برد.

صفری‌قاسم‌آبادی توجه به زیر ساخت‌ها و رفع محرومیت‌ها از املش را مورد تأکید مسؤولان قرار داد و یادآور شد: امیدواریم با همکاری و همگرایی مسؤولان هر چه سریع‌تر شاهد شکوفایی و توسعه عمرانی این شهرستان باشیم.

Share