در نشست با فرماندار

امام جمعه آستارا: از مدیرانی که در خدمت مردم باشند حمایت می‌کنم

نشست مشترک فرماندار وامام جمعه بندر مرزی آستارا پیرامون موضوعات مختلف این شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با حجت الاسلام کاظم حافظ نیا بر ضرورت ایجاد تعامل و نگاه مشترک بین مدیران در خصوص رفع مشکلات این شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار در بندر مرزی آستارا و لزوم تعامل و نظارت در دستگاه های اجرایی خواستار حمایت های معنوی امام جمعه شهرستان از برنامه های دولت تدبیر و امید در آستارا شد.

رنجکش ضمن تاکید بر معرفی و بیان عملکرد دولت تدبیر و امید  اظهار داشت: این عملکرد دستاوردهای نظام است که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از همراهی ها و حمایت های امام جمعه شهرستان تشکر کرد و این وفاق و همدلی در آستارا برای رفع نگرانی های مردم و توجه به توسعه این شهرستان نیز ضروری دانست.

وی گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد؛ اما در این مسیر همراهی سایر دستگاه های حاکمیتی میتواند موجب تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و ایجاد امید ونشاط در آنها شود.

رنجکش جلب رضایتمندی مردم با توجه به کارکردهای فرهنگی و اجتماعی را از الویت های مهم برنامه های خود در این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنیم تا در فضای رقابتی سالم انتخابات مشارکت حداکثری مورد نظر رهبری تحقق یابد.

حجت الاسلام حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز ضمن آروزی موفقیت برای دولتمردان در پیشبرد اهداف و برنامه ها و توسعه بر خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

وی افزود: همواره تلاش داشته است که از مدیرانی که در خدمت مردم بوده اند حمایت کند و این حمایت از جایگاه تریبون نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه آستارا با اشاره به وجود مشکلات در این شهرستان از فرماندار آستارا خواست تا نسبت به ایجاد فضای کار و تلاش و خدمت به مردم تلاش بیشتری شود.

Share