افشای راز قتل همسر، پس از دومین جنایت

۶ ماهی از رابطه پنهانی‌مان می‌گذشت که تصمیم به قتل همسرم گرفتم. به همین خاطر موضوع را با فرید در میان گذاشتم و اوهم موافقت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زن میانسال که درجریان قتل زن جوان همسایه دستگیرشده است در بازجویی‌های فنی، از راز جنایت هولناک همسرش نیز پرده برداشت. او مدعی شد که همسرش را حدود یکسال قبل به خاطر اختلاف‌های شدید خانوادگی به قتل رسانده و بخشی از جسد مثله شده‌اش را در نورگیر خانه و باقی جسد را در خارج از شهر دفن کرده است.
«ایران» نوشت: رسیدگی به این پرونده از نخستین روز اسفند امسال و زمانی آغاز شد که مرد جوانی درتماس با پلیس از ناپدید شدن همسرش « سپیده» خبر داد. کارآگاهان شهرستان ایرانشهرنیز در جریان تحقیقات، سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که آنها را به خانه زن همسایه – شهلا – رساند. آنها در بازرسی خانه این زن، تکه‌هایی از بدن سپیده را کشف کردند و درنهایت زن همسایه به قتل اعتراف کرد.
اما مدعی شد که قصد کشتن سپیده را نداشته و تنها می‌خواسته طلاهایش را سرقت کند. به همین دلیل با همدستی یکی از دوستانش به نام لیلا و برادرشوهر او، نقشه سرقت را طراحی کرده است. اما در جریان این سرقت سپیده با لیلا و برادرشوهرش درگیر شده و تعادلش را از دست داده و پس از زمین خوردن کشته شده است. بعد هم جسد را مثله کرده اما قبل از انتقالش دستگیر شد.
اما دستگیری شهلا و دو همدستش پایان این جنایت هولناک نبود، چرا که کارآگاهان جنایی در ادامه پی بردند شوهر شهلا نیز از چند ماه قبل به طور مرموزی ناپدید شده است وهمسرش فروردین امسال این موضوع را به پلیس گزارش کرده است.باتوجه به اینکه در این مدت هیچ رد و سرنخی از همسر شهلا به‌دست نیامده بود کارآگاهان به بازجویی از او دراین باره پرداختند.
در تحقیقات صورت گرفته شهلا به قتل شوهرش اعتراف کرد.
حدود ۵ سال قبل با همسرم آشنا شدم اما وقتی صحبت ازدواج به میان آمد خانواده‌ها یمان بشدت مخالفت کردند، اما اصرارهایمان باعث شد بالاخره رضایت دهند و من از شیراز به ایرانشهر آمدم. اما بعد از مدتی اختلافات ما شروع شد و روز به روز این درگیری‌ها زیادتر می‌شد، تا اینکه اواسط سال گذشته با فرید – برادرشوهر دوستم لیلا- آشنا شدم و رابطه پنهانی ما آغاز شد. ۶ ماهی از رابطه پنهانی‌مان می‌گذشت که تصمیم به قتل همسرم گرفتم. به همین خاطر موضوع را با فرید در میان گذاشتم و اوهم موافقت کرد. اسفند سال گذشته بود که همسرم را درخانه با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله کردم. مچ دستش را داخل نورگیر دفن کردم و باقی جسد را داخل خودروی فرید گذاشته و در خارج از ایرانشهر دفن کردیم.
به دنبال اعتراف‌های زن جوان به قتل همسرش، کارآگاهان جنایی راهی محل دفن بقایای جسد شدند. با راهنمایی‌های شهلا، جسد مثله شده ساسان کشف شد و بدین ترتیب زن جوان در مقابل بازپرس جنایی و تیم تحقیق به بازسازی صحنه قتل همسرش پرداخت.
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان دراین باره گفت: بدین ترتیب راز ناپدید شدن مرد جوان نیز برملا شد. با این حال تحقیقات برای مشخص شدن جنایت‌های احتمالی دیگر زن جوان و همدستش ادامه دارد

Share