شهردار منطقه سه خبر داد:

افتتاح پارک محله ای آب و آسیاب تا پایان سال جاری

شریفی به نگاه «محله محور» در تفکرات مدیریت شهری اشاره داشت و تصریح کرد: این پارک مرز میان دو محله آب و آسیاب و کسبخ می باشد و احداث آن به پاکسازی حاشیه رودخانه از وضعیت نابسامان و آلودگی خواهد انجامید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی شریفی ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرایی ساخت پارک محله ای آب و آسیاب و افتتاح آن تا پایان سال در تشریح جزییات این پروژه ابراز داشت: پارک محله ای آب و آسیاب در مساحت ۱۵ هزار متر مربع و به طول ۱۳۰۰ متر در محله آب و آسیاب احداث می شود.

وی افزود: یکی از ویژگی های این پارک این است که بلوار امام خمینی (ره) را به بلوار امام علی (ع)متصل خواهد کرد.

شریفی در ادامه به نگاه «محله محور» در تفکرات مدیریت شهری اشاره داشت و تصریح کرد: این پارک مرز میان دو محله آب و آسیاب و کسبخ می باشد و احداث آن به پاکسازی حاشیه رودخانه از وضعیت نابسامان و آلودگی خواهد انجامید.

وی ادامه داد: از ویژگیهای دیگر این پارک ساخت نخستین سن اجرای تئاتر در فضای آزاد در این پارک می باشد.

شهردار منطقه ۳ در بخش دیگر سخنان به کاشت گیاه وتیور در این پارک اشاره کرد و گفت: این گیاه امروزه در دنیا به عنوان یک گیاه پالاینده شناخته  شده و استعداد بسیار خوبی در جذب روان آبهای حاصل از بارش ها دارد و از نظر محیط زیستی تاثیر قابل توجهی در کاهش آلودگی زمین آب و تقویت خاک دارد.

وی در ادامه اذعان داشت: این گیاه در فصول مختلف به رنگهای مختلف درآمده و این تنوع رنگ زیبایی قابل توجهی به حاشیه رودخانه در این پارک خواهد داد.

Share