اسماعیل عبدالهی

اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات از اقدامات قانونی حمایت می کنند

عبدالهی ضمن دعوت رسانه ها، افراد و جریانات سیاسی به آرامش و خویشتن داری، خواست از هرگونه اظهارنظر شتاب زده خودداری نمایند و اطمینان داد اعضای هیات عالی نظارت استان از هر اقدامی که در مسیر قانون انجام گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به دنبال انتشار اخبار مربوط به استعفای حجت الاسلام افتخاری ریاست اسبق هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گیلان و در پی تماس های مکرر خبرنگاران به منظور اطلاع از چند و چون ماجرا، اسماعیل عبدالهی سخنگو و دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان گیلان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و وحدت در آستانه دو انتخابات پیش رو و تاکید بر نقش سازنده رسانه ها در تنویر افکار عمومی، از آن ها خواست که از هرگونه گمانه زنی و ایجاد التهاب در فضای عمومی خودداری نمایند.

وی ضمن دعوت رسانه ها، افراد و جریانات سیاسی به آرامش و خویشتن داری، خواست از هرگونه اظهارنظر شتاب زده خودداری نمایند و اطمینان داد اعضای هیات عالی نظارت استان از هر اقدامی که در مسیر قانون انجام گیرد، حمایت می کنند و نسبت به هرگونه اقدام غیرقانونی، واکنش نشان خواهند داد.

دبیر اجرایی هیات نظارت استان در ادامه، ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های حجت الاسلام افتخاری نماینده محترم مردم خونگرم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، حضور دکتر عباسی نماینده مردم شریف رودسر در مجلس شورای اسلامی را در کنار آقایان دکتر حسنی و دکتر جمالی، نمایندگان مردم گرانقدر شهرستان های رشت و رودبار را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امیدواریم که با استفاده از تجارب و اندوخته های ارزشمند وی، اقدامات موثری در فرآیند حساس نظارت بر انتخابات انجام پذیرد.

عبدالهی افزود: همان طوری که در مصاحبه های قبل بیان نمودم، در مسیر حفظ حقوق مردم و جریانات مختلف سیاسی، با حفظ اصل بی طرفی و رعایت مرً قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اقدام می نماییم. سخنگوی هیات نظارت استان ضمن اعلام تشکیل هیات های نظارت شش شهرستان رودبار، فومن، صومعه سرا، شفت، لنگرود و آستارا، خاطر نشان کرد که به زودی در چارچوب برنامه زمانی هیات مرکزی نظارت، اعضای هیات های نظارت سایر شهرستان ها و بخش های تابعه را تعیین و گزارشی جامعی نیز از فرآیند انتخابات از طریق رسانه های جمعی به مردم ارایه خواهیم داد.

Share