اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آستارا انتخاب شدند

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با تاکید بر رعایت قانون انتخابات از اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خواست تا تنها در مسیر قانون حرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با برگزاری جلسه و انتخابات هیات معتمدین، هشت عضو هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آستارا انتخاب شدند.
رنجکش در این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: هیات اجرایی انتخابات باید فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کند و شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را سبب شود.
یونس رنجکش اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مطالبه ای است که مقام معظم رهبری و رییس جمهوری از مجریان انتخابات دارند و تلاش خواهیم کرد در شهرستان آستارا این مطالبه تحقق یابد.
وی گفت: اگر تنوع در تعداد و گرایش کاندیداها بیشتر باشد، مردم حق انتخاب بیشتری از بین سلایق و تخصص های مختلف خواهند داشت و این امر موجب مشارکت حداکثری خواهد شد.
وی یادآور شد: عملکرد هیات های اجرایی و مجریان انتخابات نقش مهمی در اعتماد عمومی دارد و این اعتماد را نباید فدای سلیقه های شخصی و گروهی کنیم.
فرماندار بندر آستارا با اعلام اینکه همه چیز برای اجرای یک انتخابات سالم و رقابتی در این شهرستان فراهم است، اظهار کرد: شوراهای اسلامی فرصتی برای گردش مدیریت شهری بین نخبگان و بهره مندی از ظرفیت های انسانی این شهرستان است.
انتخابات اعضای هیات اجرایی انتخابات در آستارا با شرکت ۳۰نفر برگزار شد و علی پورواجد، فرشاد پورافقی، محمد خاوندی، حسنعلی ابری، عادل ظفری، رحیم مهدی زاده، بهنور درخشش و ناصر بنی سپهر به عنوان اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان انتخاب شدند.
هیات اجرایی انتخابات کار بررسی صلاحیت داوطلبان و برگزاری انتخابات را بر عهده خواهد داشت؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

Share