دیارمیرزا گزارش می‌دهد

اعتدال به کتابخانه‎های عمومی گیلان هم رسید

جدی ترین فرد برای تصدی گری این سمت که به نوعی گزینه اعتدال‎گرایان استان نیز به‎شمار می آید، کسی نیست جز هادی نوری عضو هیات علمی دانشگاه گیلان و یکی از اعضای حزب اعتدال و توسعه

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کتابخانه های عمومی استان گیلان از مهرماه سال جاری با سرپرست اداره می‌شود و در این مدت رایزنی زیادی برای تعیین مدیرکل این نهاد در گیلان صورت گرفته است و گزینه های زیادی نیز تعرفه شده اند. درحالیکه طول دوران سرپرستی زهرا بدن آرا نیز به پایان رسیده به نظر می رسد به زودی کتابداران مدیرکل جدید خود را بشناسند.

حجت الاسلام عابدی نژاد رئیس اسبق حوزه هنری گیلان و مشاور مدیرکل میراث فرهنگی گیلان که پیش‌تر یکی از جدی ترین گزینه ها مدیرکلی ارشاد گیلان بود، یکی از این گزینه هاست. مدبری‌فر رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت گیلان، امیر قزل حسینی مجری شبکه باران و مدیر آموزش و تحقیقات اداره حفاظت محیط زیست گیلان دو گزینه دیگر هستند.

اما جدی ترین فرد برای تصدی گری این سمت که به نوعی گزینه اعتدال‎گرایان استان نیز به‎شمار می آید، کسی نیست جز هادی نوری عضو هیات علمی دانشگاه گیلان و یکی از اعضای حزب اعتدال و توسعه.

آخرین شنیده ها حاکی از این است که فرآیند انتصاب این فعال سیاسی درحال انجام است و به زودی اعتدال به کتابخانه‌های عمومی گیلان نیز خواهد رسید.

Share