حملات همه جانبه کریمی قدوسی به اعتدال از تریبون نماز جمعه

اعتدال به دنبال تبدیل نظام امامت به سلطنت است|منشا اصلی انحراف را کنار امام دفن کردند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های امروز مشهد مقدس بار دیگر بر ادعاهایی همچون انحرافی بودن جریان اعتدال و نامه نگاری ظریف به تیلرسون تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، جواد کریمی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به مصائب گذشته بر امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: ترک صنحه و نبودن مسلمین در میدان مصیبت حضرت فاطمه زهرا، مصیبت امیر المومنین و مصیبت امروز جهان اسلام و مسلمین است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه تمام پیام انقلاب اسلامی ما است، ادامه داد: این کلام امام است که باید همه وسط صحنه باشید تا فضیلت‌های انقلاب اسلامی حفظ شود، لذا آن دستاورد عظیمی که انقلاب داشت و ما را آموزش داده و به میدان فرستاد که اگر دیدید انقلابتان منحرف می‌شود موضع بگیرید و فریاد بزنید تا قدرت پیدا کنید.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی در منطق آن است، تصریح کرد: موشک و اسلحه برای دفاع است، مابقی هرچه قدرت است ناشی از فرهنگ و منطق است، هرکس که در مقابل روشنگری ملت بایستد برای تنهایی حضرت فاطمه(س) در این عصر و زمان قدم برمی دارد و برای تکرار آن فاجعه زمینه‌سازی می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی اگر حفظ شد شهید بهشتی ها سینه چاک به میدان آمدند، آنجایی که یک نفر در کابینه بازرگان گفت احکام دین برای این زمان قابل اجرا نیست، شهید هاشمی نژاد فریاد برآورد و چه سخنرانی داشت؛ کسی بر علیه ولایت و احکام دین موضع بگیرد، هیهات.

جریان اعتدال ریشه انحراف است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اول پیروزی انقلاب اسلامی مثل صدر اسلام دوجریان در مقابل هم بودند، خاطرنشان کرد: یکی جریان انقلاب‌گری بوده است، جریانی که از عمق جان به معارف دین وفادار است و اینها عضو حزب و گروه دسته نبودند و خودجوش همیشه وسط صحنه بودند تا تکیلف خود را نسبت به این انقلاب عظیم الهی پیاده کنند.

وی عنوان کرد: جریان دیگری که از روز اول مقابل این جریان صف کشید جریانی بود که گفت انقلاب‌تان تمام شد، شاه رفت و جمهوری اسلامی درست شد، بروید بچرخید و بچسبید به کار و زندگی خود. بازرگان رفت خدمت امام(ره) و گفت من معتقد نیستم که شما دیگر انقلاب را ادامه دهید و با آمریکا بخواهید مبارزه کنید، امام(ره) فرمودند این اول راه است و رسالت اسلام ناب این است و موفق هم شده، می‌شود و خواهد شد، لذا استعفا داد و کنار رفت.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه این اولین چالشی بود که بعد از انقلاب اسلامی به وجود آمد، گفت: تا امروز اگر چالش، بحث و حدیثی در کشور میبینید ریشه آن همان جریان غرب گراست که مقابل جریان انقلابی ایستاده است. جریان غرب گرا در این ۳۸ سال بیکار نبود همانگونه که لحظه انحراف در صدر اسلام آنگونه رقم خورد که مردم را از صحنه بیرون کردند و سقیفه ای با حضور ۵ نفر تشکیل دادند و جو رعب و وحشت پیش آوردند و عِده و عُدها به وجود آوردند تا این زمان آخرین عِده و عُده آن ها داعش است، داعش بود، القاعده بود، جریان وهابیت بود.

وی تصریح کرد: در انقلاب ما هم بیکار ننشستند، این جریان یک پرچم به دستش گرفت و شعاری داد که هرکه بشنود اعتراض نکند، مانند شعاری که در صدر اسلام دادند «تداوم رسالت پیامبر خلیفه پیامبر شده است» ولی چه خلافتی، اینجا هم یک پرچم گرفتند و رمز عبور و کلمه شان اعتدال است، اعتدال همان مخ و ریشه انحراف است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام یکبار نگفت جریان اعتدال باید در کشور گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: ایشان همیشه بر اسلام انقلابی تاکید می کرد و در مقابل اسلام انقلابی، اسلام آمریکایی معرفی می کرد. هرجا کلمه اعتدال را از زبان این جریان شنیدید آن را مساوی با اسلام آمریکایی بدانید.

وی افزود: شما صدها هزار دلیل، مدرک و سند دیده اید مخصوصا در این چند سال اخیر، مخصوصا در این روزها و نیارز به توضیح ندارد، جریان اعتدال همان انحراف است. جالب است همان کسانی که منشا انحراف بودند موقعی که از دنیا رفتند کنار ملجا صاحب رسالت و انقلاب الهی اسلام ناب دفنشان کردند که مسلمانان هرکجا نام پیامبر را می شنوند نام آن ها را از خاطر نبرند، می بینید در کشور ما هم همین اتفاق افتاد و کسانی که منشا اصلی انحراف بودند بعد از فوتشان جایی دفن می شوند که امام آنجا دفن شده است.

جریان اعتدال به دنبال تبدیل نظام امامت به سلطنت است

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه جریان اعتدال و اسلام آمریکایی به دنبال تبدیل نظام امامت به سلطنت است، اظهار کرد: اگر قرار بود صد گام برای این مسئله بردارد ۸۰ گامش را برداشته است، جریان اعتدال و اسلام آمریکایی و انحراف دنبال از پای در آوردن نظام دینی بودند که مظهر آن فتنه ۸۸ بود که ولی الامر مسلمین فرمودند اینها می خواهند نظام اسلامی را به زانو در آورند.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ یک کودتای پیچیده سیاسی بود و رهبران و هدایتگران اصلی آن‌ها که متاسفانه می بینید در این ایام عده‌ای از نمایندگان مجلس به دیدار سران فتنه می روند که با رفتن آن یک، اینها صفرهایی بودند که معنی پیدا می کرد که بعد از او اینها دیگر معنی ندارند و هفته گذشته فریادمان در مجلس بر سر اینها بلند بود و شکایت انها را به مقام معظم رهبری کردیم، مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان گفتند بسیجی را در خیابان تهران گرفتند، لخت کردند و بنزین موتورش را کشیدند و رویش ریختند، آتشش زدند و بعد از چند ماه به شهادت رسید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد اکنون درخواست آشتی ملی می دهند، تصریح کرد: مگر این ملت، ملت جنگ زده ای مثل افغانستان هستند که طوایف و قبایل مقابل هم ایستاده و بجنگند. در این کشور ولایت فقیه حکومت الهی را مدیریت کرده مهم ترین رسالتش وحدت امت اسلام بوده و به بهترین وجه این وحدت حفظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: چهار نفر آمدند عربده کشیدند و حالا طرح آشتی ملی می ریزند. این جریان در این ۳۸ سال به دنبال تجزیه قدرت رهبری بود، به خصوص در دوره بعد از حضرت امام که سخت تر از دوران حضرت امام بود، مقام معظم رهبری در سال فتنه فرمودند که پرچم علی سخت تر از پرچم پیامبر بود زیرا برای مقام امیر المومنین سابقه دارانی از اسلام صف کشیدند یعنی در مقابل بنده سابقه دارانی از انقلاب ایستادند.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه دوران، دوران نهج البلاغه است، گفت: دنبال تجزیه قدرت رهبری بودند و مخالف با رهبری و نفوذ کلام و مدیریت او را طرح ریزی کردند، از قائله ۹ خرداد مشهد بگیرید که در آن زمان رهبری فرمودند اگر انقلاب ۲۰ ضربه لازم داشت که از پای بیفتند یکی از این ضربه ها همین قائله ای بود که اراذل اوباش در مشهد به وجود آوردند و هسته پنهان آن جریان منهط غرب گرا بود تا قائله های دیگری که به وجود آوردند که اوج آن فتنه ۸۸ بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی غرب گرایی و کدخدا معرفی کردن مقابل استکبار ستیزی و شیطان بزرگ را از دیگر اقدامات این جریان برشمرد و عنوان کرد: ریشه این تفکر گرفتن غیرت مبارزه با استکبار جهانی است.

کریمی قدوسی تشکیل احزاب قدرت و فامیل‌های ثروت را از دیگر اقدامات این جریان عنوان کرد و گفت: در مقابل تفکر، تشکل و انجمن‌های حزب اللهی و بسیجی اینها دست به تشکیل احزاب قدرت و فامیل‌های ثروت زدند و تشکیل حزب کارگزان سازندگی و جبهه مشارکت با پول و بیت المال مسلمین برای تشکیل لشکر مقابل جریان اسلام ناب و ولایت در این سالیان گذشته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ده‌ها بنیاد و شرکت‌های بزرگ فرا ملی به وجود آوردند و بخش زیادی از ثروت کشور، معادن عظیم نفت و گاز بین این فامیل های ثروت و قدرت توزیع شده و هنوز هم دارند ادامه می دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فامیل های ثروت و قدرت و این احزاب، پیاده نظام لشکر فتنه ۸۸ بودند، بیان کرد: ترویج جریان غرب گرا با اتکا به دیپلمات‌های پنهان که در دستگیری‌ها و بازجویی‌های فتنه ۸۸ اعتراف کرند که ما دیپلمات‌های پنهان فلان آقا هستیم و دنبال برقراری رابطه با آمریکا بودیم.

وی تصریح کرد: بورسیه دادن به بسیاری افراد و فرستادنشان به غرب و آموزش دادن‌شان آنجا و آوردنشان به ایران و سپردن مسئولیت‌ها به دست اینها از دیگر اقدامات این جریان بود و همین جدیدا می خواستند ۴۰۰۰ هزار جوان نخبه را هدایت شده به آلمان بفرستند، کلی هم تلاش کردند اما سیستم های اطلاعاتی جلوی آنها را گرفتند.

انحراف در دولت ها، نتیجه نفوذ جریان اعتدال و انحراف اسلام آمریکایی

کریمی قدوسی با اشاره به انحراف آن جریان در دولت ها، اظهار کرد: چرا ما در این انقلاب فاطمی باید دولت هایی داشته باشیم که از آن ها فتنه ۸۸ بیرون بیاید؟ بجز یک دولت، دولت نهم که اینها نفوذ نداشتند در مابقی دولت ها نفوذ داشتند. البته در این دولت ها مدیران و وزرا و نیروهای لایق هم بودند اما وجه غالب دست اینها بود و علت بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی به علت انحراف در دولت هایی بود که در این سالیان زیاد به وجود آمد.

وی ادامه داد: اما امیدواریم به برکت این شهر مقدس و ملجا شریف امام رضا(ع) برای انتخابات سال آینده که نزدیک اربعین انقلاب است یکی از مردانی که در این شهر پرورش پیدا کرده و مورد عنایت است و اقبال عمومی هم به سمت اوست، موجی شبیه اول انقلاب برای یک تحول در انتخابات ۹۶ و انتخاب یک کابینه انقلابی رقم بخورد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان منحط غرب‌گرای اعتدال و اسلام آمریکایی انحراف فقط به فکر فراهم کردن عِده و عُده برای خودش نبوده است، گفت: این جریان به فکر این بود که عِده و عُده جریان انقلابی را هم بزند و آن ها را از میدان بیرون کند، لذا سراغ علمای بلاد، فرماندهان نیروهای مسلح بخصوص سپاه آمدند، نیروهای اطلاعاتی را آلوده مسایل اقتصادی کردن و این چتر امنیتی که باید روی سر نظام باشد با هدف زدن عِده و عُده ی رهبری و انقلاب فاطمی علوی تلاش کردند و در مواردی هم موفق شدند، اما به جای ریزش ها ده برابر رویش به وجود آمد و عده ای از این آزمایش سخت سرفراز بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور به دلیل پیاده نشدن احکام دین است، تصریح کرد: اگر امروز مشکل معیشتی، فرهنگی و اجتماعی دارید تا روزی که احکام دین پیاده نشود مشکلات حل نمی شود بلکه روز به روز گره ها بیشتر می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید این جریان انقلابی گری تمام امور انقلاب را بدست بگیرد تا مشکلات برطرف شود، خاطرنشان کرد: باید به برکت خدا گره از کار این ملت به دست افراد صالح باز شود نه کسی که می گوید باید این کدخدا را در بغل گرفت و بوسید.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات و برجام خود یک عبرت و درس است، گفت: ببینید از صدر اسلام تا کنون هرجا که به فرمایشات امام مسلمین عمل شد گره از کار مردم باز شد، اما جایی که به آن عمل نکردم کاری پیش نرفت و برجام و مذاکرات هسته ای مصداق آن است.

وی تبدیل دیپلماسی انقلابی به دیپلماسی التماسی را یکی دیگر از اشتباهات رخ داده در مذاکرات برشمرد و اضافه کرد: دشمن شما را فریب داد و فریب دشمن را خوردید آنجا که پذیرفتید اول ایران به همه تعهداتش عمل کند بعد آنها. این یعنی ما آنقدر به تو اعتماد داریم که می پذیریم هرچه داریم و نداریم از کشور بیرون ببریم و بعد تو آنقدر مطمئنی که به تعهدات خود عمل کنی. میتوانستید متناظر عمل کنید اما نکردید.

ظریف به تیلرسون نامه می نویسد

کریمی قدوسی با تاکید بر ادعای خود مبنی بر نامه نگاری وزیر امور خارجه کشورمان به همتای آمریکایی خود خاطرنشان کرد: امروز جناب آقای ظریف به وزیر امور خارجه آمریکا نامه می نوسید و در نامه خود چهار درخواست می نویسد که متاسفانه کار اینها تکذیب کردن است، مگر بنده کارخانه تولید خبر کذب دارم؟ بنده ۴۰ سال است که برای مردم حرف می زنم و آنها حرف مرا می شنوند.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان ما همه امید خود را بر اساس وعده جان کری به رییس جمهور شدن کلیتنون بسته بودند، اظهار کرد: آمد و کلینتون رای نیاورد و اینها ماندند و اکنون نامه می زنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض توافق از سوی آمریکا، تصریح کرد: آقای روحانی چرا پای حرف خود نماندید و با وجود نقض توافق از سوی آمریکا اقدام متقابل نکردید؟ اگر آن زمان که آمریکایی ها برجام را نقض کرند ۲۰ سانتریفیوژ را به طور نمادین فعال می کردید پیامتان به آمریکایی ها می رسید و نقض دوم صورت نمی پذیرفت.

وی با اشاره با طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی عده ای در آمریکا مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده که می خواهند سپاه را سازمان تروریستی اعلام کنند که حتی اعضای پنتاگون به رئیس جمهور امریکا در مورد این کار هشدار دادند.

Share