استاندار گیلان در جمع ایثارگران و فرزندان شهدا مطرح کرد

اشتغال فرزندان شهدا جزو برنامه‌هاست | برخورد با مسئولان متخلف در جذب فرزندان شهدا

اگر مسئولی در جذب و به کارگیری فرزندان شهدا تخلفی کرد باید از طریق بازرسی پیگیری شود افزود : باید برطبق قانون در جهت اشتغال فرزندان شهدا تلاش کرده و از فرصت حضور این عزیزان بهره گیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی در نشست مشترک با اعضای شورای مشورتی ایثارگران که فرزندان شهدا به بیان نقطه نظرات و درخواست‌های خود پرداختند با ابراز خرسندی از حضور در جمع فرزندان شهدا ، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظایف مسئولین دانست و افزود : بسیار متأسفام که فرصت اجازه نمی‌دهد به دیدار تمامی خانواده معظم۸ هزار شهدا گیلان بروم.

دکتر نجفی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: هرگز به دنبال حرکت‌های پوپولیستی نیستم و اگر زمان اجازه دهد چه جایی بهتر از محضر شما عزیزان بودن است.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری موفق کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان و انتصاب آن به عنوان الگوی موفق کشوری اظهار داشت: برگزاری این کنگره بخاطر این بود که به همه خانواده های معظم شهدا که نمی توانیم خدمت تک تک آنان برسیم ادای احترام کنیم.

دکتر نجفی افزود: خدمت به شهدا و خانواده‌های این عزیزان را وظیفه خود می‌دانم و  با حضور در جلسات شهدا آرامش می‌گیریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه از خداوند متعال خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم را می خواهم افزود: از خداوند متعال شاکریم که فرصت خدمتگزاری به مردم را برای ما فراهم کرد و این خدمت را برای خود وظیفه دانسته و به آن افتخار می‌کنم.

استاندار گیلان با اشاره به توفیقات دولت تدبیر و امید در کاهش نرخ بیکاری اظهار داشت: بیشترین وقت بنده صرف حل مشکلات اشتغال می‌شود.

وی افزود : اشتغال فرزندان شهدا از جمله برنامه‌های استان است. اگر مسئولی در جذب و به کارگیری فرزندان شهدا تخلفی کرد باید از طریق بازرسی پیگیری شود افزود: باید برطبق قانون در جهت اشتغال فرزندان شهدا تلاش کرده و از فرصت حضور این عزیزان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو برنامه اصلی ما افزود: البته این به معنای حل کامل مشکلات این عزیزان نیست.

دکتر نجفی با بیان اینکه باید از فرصت برگزاری این گونه جلسات در جهت حضور جمع های مختلف فرزندان شهدا بهره گیریم افزود: شأن و جایگاه شهدا و خانواده این عزیزان فراتر از اندیشه، جناح و تفکر خاص است و همواره باید تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و زیر پرچم ولایت در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی با انتقاد از کسانیکه قصد داردند فضای کشور را دوقطبی جلوه دهند گفت: همه زیر چتر ولایت هستیم وباید به مردم خدمت کنیم.

Share