شهردار بندر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد:

از نصب المان‎های نوروزی تا برگزاری جشن‌های مختلف هنگام عید در انزلی

فکور با بیان اینکه المان های نوروز در طرح ها و نماد های مختلف آماده شده است، گفت: ۲۰ هزار برگه راهنمای شهر نیز پیش بینی شده است که ورودی شهر به مسافران اهدا می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، موسی فکور در گفتگو با دیارمیرزا درباره اقدامات نوروزی شهرداری بندر انزلی گفت: بازسازی و تزئینات شهری، گل کاری و رنگ آمیزی معابر، اصلاح هندسی برای چهار راه شهدا و جدول کاری کوی واحدی به منظور روان سازی ترافیک، بازسازی سرویس های بهداشتی و مساجد از جمله اقدامات شهرداری برای آماده سازی شهر جهت استقبال از عید نوروز بوده است.

وی با بیان اینکه المان‌های نوروز در طرح‎ها و نمادهای مختلف آماده شده است، گفت:جشن های مختلف نوروزی برای مردم و مسافران در ایام عید برگزار خواهد شد.

فکور افزود: همچنین ۲۰ هزار برگه راهنمای شهر نیز پیش بینی شده که ورودی شهر به مسافران اهدا می شود.

شهردار انزلی با اشاره به اینکه زیباسازی پارک جنگلی و چراغانی پل انزلی و غازیان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: ۲۴ هفت سین و نماد نوروزی آماده شده و بیش از ۳۵ المان و مجسمه در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

فکور ترمیم و توسعه اسکان موقت مسافران و اجرای روان سازی ترافیک و نورپردازی در نقاط مختلف و تورگردشگری برای مسافران را از دیگر اقدامات شهرداری انزلی عنوان و کرد و ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و جشن‎های بومی و محلی با مشارکت بخش خصوصی در محوطه شهرداری این شهر برگزار می شود و همچنین برگزاری جشنواره ماهیگیری و بازی‌های بومی و محلی نیز در دستور کار قرار دارد.

Share